AndySix Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Det er kanskje ikke så overraskende for noen, men så er det altså bekreftet: http://www.supercars.net/garages/marcusmv3/68v2.html Bildene er fra bilen til en kompis av meg. Forza!!!! :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 EKSTREMT styggt med skiltet på siden der da. Ser ut som det bare er plasert der. Men ellers virker det som en utrolig fet bil =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Tja, burde hatt lite skilt foran på alle Alfa Romeo egentlig, men alle er desverre ikke enig i det.... :rolleyes: Det er forøvrig ikke han (eller) jeg som har sendt inn bildene der. Bare så det sånn tilfeldig. Bilen er skikkelig fet og det som er kuulest av alt er at den eneste "stylingen" som er gjort med bilen fra orginal er Eibach senkefjærer og 17" felg. That's it! Hvorfor forandre noe som funker??? :) Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfa_156 Skrevet Februar 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2003 Originally posted by [sims] EKSTREMT styggt med skiltet på siden der da. Den hadde sett mye kulere ut uten skilter. men det er jo umulig. Så jeg synes det er tøft med skiltet på siden.:) Siter ->Det er min mening<- Alfa 156 v6 2,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg