Gå til innhold

Felger og dekk til a4

Ranger emnet

Golf2

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om jeg skal handle inn nye felger å dekk til a4'en.

Felger synes jeg det er veldig vanskelig å bestemme seg for, og trenger innspill, eller anbefalinger. Har vel egentlig bestemt meg for 18*8 med 225/40-18. Det jeg er mer usikker på er innpresset. Noen som vet hva som passer slik at felgene kommer akkurat ut til kanten på skjermen. Som sagt er jeg i villrede når det gjelder felgtypene. Har sett på RS4 replica, men er ikke helt sikker på at jeg liker de. Noen som vet typer og specs på felgene på bildene? Forslag?

02.jpg

10.jpg

Når det kommer til dekkene tenker jeg først og fremst på pris, slitestyrke og utseende (v-mønster kanskje). Hvilke anbefales av størrelse 225/40-18.

Hjelp blir satt pris på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

Ser du har bilde av gamle bilen og nye bilen min.. hehe..(2første bildene i posten)

Skal ha meg nye felger.. så akuratt dei felgene er tilsalgs.. med 225/40-18 dekk :)

Send ein mail til illusiondesign@hotmail.com vist du eller noen andre er intr.

mvh

Bjørn Arve

[... Passat Streetfighter - Highline Edition ...]

[http://www.coppermine.shows.it]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

Ser du har bilde av gamle bilen og nye bilen min.. hehe..(2første bildene i posten)

Skal ha meg nye felger.. så akuratt dei felgene er tilsalgs.. med 225/40-18 dekk :)

Send ein mail til illusiondesign@hotmail.com vist du eller noen andre er intr.

mvh

Bjørn Arve

Hehe, tror jeg fant bildene i en annen tråd her og tok meg friheten til å bruke de. Håper det går greit:) Tør jeg spørre hvilke felger du har tenkt å kjøpe? Hva er innpresset på Amazon felgene da?

Mvh Einar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Har 4 stk. 19" til salgs men dekkene er utslitte :) :)

Har stått på Audien min og har innpress på ET-30.

Bilder ligger på http://www.myrvangracing.4t.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de felgene på bildene øverst i tråden passer bra på a4`en du har. Er en som skal selge disse i 9,5" x 19" på vw audi-forumet med dekk: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24094&highlight=mille

RS4 replica begynner å bli noe vanlig etter min smak, men misforstå meg rett, de er fortsatt fete....

Bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...