FE3T Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har en støt fanger i glassfiber på handa. Men da jeg ikke helt liker formen på den er det fristende å gjøre litt om på den. tenkte da på et par spredere ala 323 GTR og Impreza. Desverre er det så at spredere er forbruks vare her i området pga av at veivesenet strør med noe som må være extremt dårlig sållet. (mye grovt i grusen) Det er derfor meget fristende å bruke nærlyset på 13 eller 17cm H4 insatser fra huggeri da dette er langt billigere enn spredere til 500+kr per stk som må byttes hver vår alikevel. (har vel brukt snart 3000,- på Hella Micro FF sålangt) Lysbildet er naturlighvis annerledes men skulle verken gi større ubehag for møtende på dagtid eller gi dårligere lys hvis behovet for å bruke dem i mørket er der. (lav montering skulle hjelpe endel i tåke) At dette strider mot alskens regler om lys på bil er vel en selvfølge, men hvor mange legger merke til hva som sitter nede i en støtfanger ved en kontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 men hvor mange legger merke til hva som sitter nede i en støtfanger ved en kontroll? Ikke mange, bare biltilsynet. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har en støt fanger i glassfiber på handa.Men da jeg ikke helt liker formen på den er det fristende å gjøre litt om på den. tenkte da på et par spredere ala 323 GTR og Impreza. Desverre er det så at spredere er forbruks vare her i området pga av at veivesenet strør med noe som må være extremt dårlig sållet. (mye grovt i grusen) Det er derfor meget fristende å bruke nærlyset på 13 eller 17cm H4 insatser fra huggeri da dette er langt billigere enn spredere til 500+kr per stk som må byttes hver vår alikevel. (har vel brukt snart 3000,- på Hella Micro FF sålangt) Lysbildet er naturlighvis annerledes men skulle verken gi større ubehag for møtende på dagtid eller gi dårligere lys hvis behovet for å bruke dem i mørket er der. (lav montering skulle hjelpe endel i tåke) At dette strider mot alskens regler om lys på bil er vel en selvfølge, men hvor mange legger merke til hva som sitter nede i en støtfanger ved en kontroll? Jeg kommer til å gjøre det samme etter jeg har hatt den på EU i april.. Bruke noen små ekstralys, stille de mere ned i asfalten eventuelt dimme de ned. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg