Gå til innhold

Hvem blir raskest på stripen i 2003?

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det står en del om Polly i nyeste Amcar også, se side 60 i nye nummeret.

Kan ikke si annet enn at jeg er imponert over bygget og hvor dedikert og hardt arbeidende Polly er, og jeg tror han kommer til å kjøre fort i år - men det er veldig vanskelig å gjette på hvem som kommer til å kjøre fortest for det dukker stadig opp nye prosjekter ingen har hørt om/avskrevet som tåkeprat.

Men det blir nok noen skikkelig livlige stevner fremover :)

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Hvem og hva er dette?

Fortell mer!

Og alle som følger med litt veit at hu dama med en "litt" rask Boble er dama til Skinne.

Skinne Bros. er vel det mest suksessrike norske dragraceteamet noensinne.

Polly blir nok raskest i år. Den gutten æ'kke plagsom feig!

sombrero

Hehe, han hadde noe turbo greier, haltech, og litt annet små snacks,men dette var før.Han tok faktisk gammle bilen til polly med den,,, men nå med ny motor, tror det dreier seg om en 550-600hk på hjulene, og denne motoren er luftavkjølt, porsche bremser har den også

bevis på at dette faktisk er i Bergen: det REGNER!!

post-1615-13804850867046_thumb.jpg

`04 Skoda Fabia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

Hmm ålreit.... mulig jeg husker feil. Hadde for meg at Polly'n kom under 10 jeg, men.... jaja. Kan ikke huske alt :)

Fant denne gamle tråden da;)

Gardermoen > Polly 10.06 228 km/t

Tiden er rundet ned, og hastigheten opp, men at det gikk fort er det liten tvil om. Nærmere bestemt 10.068s og 227.85km/t med Killingberg i sporet ved siden av; 10.782s og 211.76km/t. Et av årets siste, og heftigste drag med gatebiler.

Når det gjelder hvem som blir raskest i år er det vanskelig å spå, men at Polly, Killingberg og Birkenes kommer til å stå rimelig langt opp på lista over norges raskeste gatebiler når sommeren er over, det føler jeg meg rimelig sikker på. I tillegg synes jeg å ha hørt noen rykter om en veldig slem mustang, men om det er noe hold i dem får jo tiden vise.

Jeg gleder meg i hvert fall. (bare så synd at Gardermoen er så langt unna -- det ble fem turer nedover i fjor. Hadde vært gøy om en del droppet første Gatebilhelga og tok turen oppover til Islanders i stedet i hvert fall, de fortjener *masse* folk :-)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Insolved

i 4WD klassen blir det vel fight mellom SycloneRobban, JoCCe og Slime, men her er det også andre sterke.. tror det blir mye 10'ere her i år..

Skal Robban fortsatt kjøre Syclone da? Mener jeg leste noe om at den bilen etter sesongen i fjor skulle fungere som trekkvogn?

Ellers blir det helt klart interessant å se hva 'sitronenn' til JoCCe kan prestere etterhvert som de får luket bort det meste av barnesykdommer og JoCCe får enda bedre taket på stripekjøring. Imponerende at de klarte en 10-er første året, det er i hvert fall helt sikkert. (greit at det er pløyd ned bra med penger i det prosjektet, men man ser jo andre som også forsøker seg på nettopp det, uten å lykkes)

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

Hehe, han hadde noe turbo greier, haltech, og litt annet små snacks,men dette var før.Han tok faktisk gammle bilen til polly med den,,, men nå med ny motor, tror det dreier seg om en 550-600hk på hjulene, og denne motoren er luftavkjølt, porsche bremser har den også

Lykke til!

Er motoren basert på VW T1, T4 eller wasserboxer (som det er i Skinne-bobla).

sombrero

Bare nevner at de værste svenske Boble-baserte rene drag-motorene med turbo også ligger litt i overkant av 500 hk, og de tåler definitivt ikke gatekjøring.

De kjører som best lave 6'ere på 201 meter med slicks (på Mantorp)

Skinne-bobla kjørte 7,0 på Rudskogen 15. september ifjor med gatedekk.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Mye nye biler i år virker det som. Nye biler setter sjelden de beste tidene :)

Men kanskje noen 9ere fra Polly i år.

Har han putta inn den V8 twin turbo maskina i år?!?

Joda Polly er nok en av favorittene, men tror nok han vil få sterk konkuranse, selv med twin-turbo'n i. Ihvertfall etter hva jeg har hørt av hva som skal bygges før sommeren da. Så jeg krysser fingrene for det prosjektet. :D

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ratata

Joda Polly er nok en av favorittene, men tror nok han vil få sterk konkuranse, selv med twin-turbo'n i. Ihvertfall etter hva jeg har hørt av hva som skal bygges før sommeren da. Så jeg krysser fingrene for det prosjektet. :D

Hva er det da? Fortell om 'det' prosjektet?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboPolo

ÅÅååå, husker denne lille boblen ja!! Spinner på første, spinner på andre, og skyter fart som en rakett på 3dje giret nedover stripen... Hva har den under panseret???wtf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider