PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 noen som vet hvor jeg får tak i slik? (den greia som sitter oppå forgassern) jeg vil bygge slik :D Saken: http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=97 Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Møller om du skal ha nytt, eller huggern om du skal ha brukt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har et slikt liggende fra når jeg kjørte 90 hk en. Syntes det ble for mye arbeid for så lite. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sløv Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Har et slikt liggende fra når jeg kjørte 90 hk en. Syntes det ble for mye arbeid for så lite. pris...? Mvh. Robin Siter Året's sitat : "Lakendrifting" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 100 lapp + kjøper betaler frakt. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 100 lapp + kjøper betaler frakt. Hva mere trengs for å få til dette? Jeg kjøpern !!! PM meg;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 se link i øverste innlegg. Det må lages en "adapter" Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 se link i øverste innlegg. Det må lages en "adapter" skjønner ikke helt dansk serru... hvordan adapter? vanskelig å lage`? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg