74SciroccoTS Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Støtfangeren foran er blitt montert. Eneste som ikke er helt nytt på den, er gummilista. Men skal vel klare å spore opp en sånn etterhvert åsså. :D :D ;) Sidevinduene bak er også satt på plass. Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Åsså har bilen fått sin første vask på 10år.:glad: Jeg svampa og fatter spyla. Så pr dags dato ser bilen sånn ut: Så nå er bilen nesten komplett utvendig. det står igjen å fiffe litt på grillen (ekke helt strøken, men får duge foreløpig) Så mangler jeg VW merket til grillen (Håkon.... :rolleye:) Listene rundt sidevinduet bak, blir antakelig lakkert i morra. Blinklys på skjerm mangler. tror ikke jeg skal ha det. Monterer no provisorisk når bilen skal vises. Montere ett svært scooop på panseret, ellers er den ferdig utvendig. :D :D :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Helt rått yodude MÅ ha meg en sånn en dag... men det begynner kanskje å haste, før alle ruster bort :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74scirocco Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Lenge siden det har vært no oppdatering her nå. Får vel legge ut en liten en vel. Bilen har fått en grei km.stand også. Ikke null km, det er da en bruktbil. Derfor ble 10km. :D:D Bilen er også montert innvendig. Så og si ferdig, bortsett fra setene. Baksetet er på plass, ikke orginalseter jeg her men...... Ønsker meg orginale TS seter. ;) I tillegg så er det gjordt en del småtteri. Framsetene er demontert, da stoppingen er defekt. Så nå er det motoren sin tur. Siter VW K70 Forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Pen bil! Eneste jeg har å utsette er at jeg syns felgene ble litt for ny design ;) Men jeg liker gamle ting, for guds skyld, jeg liker BRUNT interiør! Så helt god kan jeg jo ikke være :hammer Og syns kanskje den hang litt på ræva? I forhold til fronten, syns det skal være litt stuk på rocco 1 jeg ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Pen bil! Eneste jeg har å utsette er at jeg syns felgene ble litt for ny design ;) Men jeg liker gamle ting, for guds skyld, jeg liker BRUNT interiør! Så helt god kan jeg jo ikke være :hammer Og syns kanskje den hang litt på ræva? I forhold til fronten, syns det skal være litt stuk på rocco 1 jeg ;) Bilen er ikke ferdig, mye igjen. :) Felga syns jeg er greie sjøl, men det er jo smak og behag. Fått mye posetive og negative meldinger på. Men stoler på meg sjøl der ;) Grunnen til at den henger litt med ræva, er fordi det ikke sitter motor i bilen enda. Samt at senkesettet ikke er justert. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Nydelig karross på Rocco1!. Sjelden bil.. Syns felgene ikke passet til bilen. Ble liksom alt for moderne til en bil fra 74. Men det var mi meining så den trenger du ikke å høre på..hehe Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Meget pent! Liker det jeg ser, ja.. Men er det FWD? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Meget pent!Liker det jeg ser, ja.. Men er det FWD? Det er fwd ja. :D Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Nettopp det som er ulempen med disse "sportsbilene" fra VAG. FeilWD over hele fjøla. Må bli en slik fattigmanns-Porsche fra VAG da. Hva heter de? Noe med 1600 TL eller Variant ell.no? Kjempefint taktrekk. Er det av typen med "gardinstenger" tversover i taket? Skal det limes i kantene eller jukset du? Har alltid kviet meg for å løsne taktrekk da jeg vet jeg ikke får de pent på plass igjen. Men du verden så mye en sånn "liten" detalj som taktrekk har å si for helheten! :) Bra jobba! PS!! Jeg likte heller ikke eikene på felga. Kanten er bare digg :) Men hva ET/innpress valgte du foran og bak? Har du ET36/38mm orginalt? Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 siklesikle nyyyyydelig ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Nettopp det som er ulempen med disse "sportsbilene" fra VAG. FeilWD over hele fjøla. Må bli en slik fattigmanns-Porsche fra VAG da. Hva heter de? Noe med 1600 TL eller Variant ell.no?Kjempefint taktrekk. Er det av typen med "gardinstenger" tversover i taket? Skal det limes i kantene eller jukset du? Har alltid kviet meg for å løsne taktrekk da jeg vet jeg ikke får de pent på plass igjen. Men du verden så mye en sånn "liten" detalj som taktrekk har å si for helheten! :) Bra jobba! PS!! Jeg likte heller ikke eikene på felga. Kanten er bare digg :) Men hva ET/innpress valgte du foran og bak? Har du ET36/38mm orginalt? offtopic: Du har bla Karmann ghia som er rwd. verdens treigeste gamle "sportsbil" men av av de fineste også! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Volkswagen type 3 coupe har vel lenge blitt kalt "langporsche" ;) I hvertfall i disse trakter ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Nettopp det som er ulempen med disse "sportsbilene" fra VAG. FeilWD over hele fjøla. Må bli en slik fattigmanns-Porsche fra VAG da. Hva heter de? Noe med 1600 TL eller Variant ell.no?Kjempefint taktrekk. Er det av typen med "gardinstenger" tversover i taket? Skal det limes i kantene eller jukset du? Har alltid kviet meg for å løsne taktrekk da jeg vet jeg ikke får de pent på plass igjen. Men du verden så mye en sånn "liten" detalj som taktrekk har å si for helheten! :) Bra jobba! PS!! Jeg likte heller ikke eikene på felga. Kanten er bare digg :) Men hva ET/innpress valgte du foran og bak? Har du ET36/38mm orginalt? Det er ikke om å gjøre å ligge breit hele tiden heller da. ;) Taktrekket har spiler på tvers, og er limt i kantene. Å få det på plass igjen vakke så vanskelig som jeg trodde. :D Felga ble kjøpt i hovedsak p.g.a kanten, samt at det er en av de få har riktig innpress å det derre. Et 36 tror jeg det var. Mange som har sagt det som er sagt her, etter å ha sett bilder. Men når de ser den i virkeligheten, sier de no annet. Vi får se, blir disse foreløpig. Så får vi se etterhvert. Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
74SciroccoTS Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hmmmmmmmm, her var det lenge siden jeg har hatt oppdatering gitt. Over ett år siden. Har da skjedd no i mellomtiden da... Bilen er så og si ferdig montert utvendig nå. Vært på Geilo i mellom tiden å henta en donor bil til har jeg å. Trengte bare rattet da. :) Å dette er DONOR bil, ekke verdt å være prosjekt engang. hehe Heiste opp bilen bak, og bakstillinga falt av. Festene var rett og slett borte. Motoren har også fått en liten shine. Må få tak i fordeler, så er det å få satt den i. :) her kan du se alle bildene som er tatt av prosjektet hittill: http://foto.vg.no/show_image.php?bid=23053143 Siter 2000 VW Passat 1.8T 1974 VW Scirocco TS 1974 VW K70 LS VW K70 Forum min hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg