Gå til innhold

Prosjekt 242 Hardcore

Ranger emnet

-EKS-

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

locked:

Alt er mulig kompis... alt er mulig... men hvis du skal ha 3"-4" + så må baksetene vekk.. sombrero

Mye sveise jobb, men såklart er tolmodigheten der... er alt mulig.. ;)

Jeg kan sikkert legge inn bygg tegningene mine for "side pipe" hvis det er av interesse?

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

locked:

Alt er mulig kompis... alt er mulig... men hvis du skal ha 3"-4" + så må baksetene vekk.. sombrero

Mye sveise jobb, men såklart er tolmodigheten der... er alt mulig.. ;)

Jeg kan sikkert legge inn bygg tegningene mine for "side pipe" hvis det er av interesse?

Mvh

E-K Racing

ja, jeg skal lakka bilen min og da er det jo greit å eksprimentere med litt sveising i karosseriet først ;)

Edit: skal fint greie 3" uten å fjerne baksetene, men blir muligens litt trangt for føttene på ene siden. samt at å få det pent og holde varmen borte kan bli en utfordring.. blir muligens også litt klønete å komme seg ut og inn fra baksetene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror dem driter i hvor stygg bilen dems egentlig er!pga der er det bare downforce som gjelder!!!derfor de svære vingene og lave spoilerene.

vis de ville bygge en bil som var fin tror jeg den ikke hadde sett ut sånn.

uansett tror jeg den bilen kjører fra det meste av dere på bane av dere volvogutta innpå her sombrero he he

men uansett:så mye pjatt innpå her? hvor blir det av bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poffs:

Hehe, så sant så sant... men det var jo ikke pent like vell.. hehe..

Hehe, vi får se om den drar 242`n min etter jeg er ferdig sombrero

Har ikke fått bygget så mye mere pga. feilsøking på 940R`n.. :rolleyes:

skal ta noen bilder i slutten av uken ;)

Ps: Takk for hjelpen poffs :D..

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

projekt bruning:

Bilder kommer nok ikke denne uken :rolleyes:.. Går litt skole, så har hatt prøve uke..

da har lite blitt gjort på bilen desverre.. snart en ny uke og nye muligheter.. :)

da skal det sveises gulv og bygga opp gulvet i "baksete" pga. side pipe`n sombrero

da skal jeg ta bilder som bevismateriale ;) hehe..

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes den 242'en var rå jeg!!!! Er jo en løpsbil, og da har går funksjon fremfor utsende!!! Vesentlig bedre enn mange andre 240'er...

Enig; vesentlig bedre (eller råere) enn mange andre 240er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen bilder jeg..

Vil gjerne se.. Når dere snakker om å fjerne bakseter for å få plass til 3" eksos så er det åpenlyst noe jeg har gått glipp av..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke så jævli trangt oppunder der... så lenge man ikke har bensintank, men fuelcell er det da ikke noe problem bak over bakaksel, mellom hjulbrønn etc..... 3" er ikke så grovt.. det blir nærme bakken lengre fram, ja, men ingen stooore problemer.. hvis ikke du skal ha lowraider da :D se på bilen til KRH feks.. den er det bra bilder av under i Bilsport, der er det 3", og det er ingen problemr med plassen...

skal ha 3" på 242'n jeg oxo, kommer til å kjøre med fuelcell, og bygge opp bakerste potta i trunken, pga ingen brønner, og da ser det tett ut med en potte som ligger helt åpen...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

volvo242TIC:

høres bra ut, 3" er ikke noe problem..

men for meg blir den HELT borte, pga. jeg bygger større tunell bakover..

da får jeg eksos og drivverket vekk fra bakken og det er det fritt fram med senking..

skal få tatt noen bilder av bygget, den større tunellen er med på og gjøre det enklere med side pipe også ;)

Breisladdern:

ikke stor du har gått glipp av ;)

Mvh

E-K Racing

Lenke til kommentar
Del på andre sider