golfrider Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Har sett flere steder at sandblåsing er brukt.. men jeg tror det kommer litt merker i felgen av det, men hvis du skal lakke er det vel bare å smelle på litt fyller eller hva det nå heter og pusse litt Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigurd.e Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Dette teamaet har jo vert oppe sånn ca 1000 ganger før her på forumet då men. På rent aul må der grunnes me enten syregrunning eller epoxygrunning for best resultat. lakken du bruker etter på kommer jo litt an på kor mye penger du vil bruke på det. men lastebillakk er billigt og meget slitesterk. pris på no slikt da? Siter 205 GTI 1,9 yodude http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=453 yodude http://www.Peugeotklubb.no yodude og prosjektet http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=68982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordPower Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 ja? hvor selger de lastebillakk? pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WildThing Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Jeg fikk originalfelgene til Mazdaen glassblåst og syrebehandlet. Et båtfirma på Os utenfor Bergen lakket de, og de ser nydelige ut nuh. Er som nye, og de var ikke spesielt pene når jeg leverte dem fra meg. Kostet meg tilsammen en tusing. Siter Den som sier at størrelsen ikke teller, har ikke hatt sex eller kjørt Cadillac. 1987 Mazda 929 V6 3.0 GLX(restaureres) 1987 Mazda 929 2.2i GLX (donorbil) 1978 Dodge Ramcharger 318 1996 Chevrolet Corvette GS (vurderes solgt, kom med bud) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primal Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 hadde for en tid tilbake 4 felger som jg skulle lakke å de var mindere pent brukt de så ut som han hadde vaska alle fortauskanter med de.. jg sa til han att jg trodde alderig det skulle bli bra men jg tok 2k for det.. da jg beggynte å slipe på de var felgene nesten porøse.:D noe som jg var glad for pga da var det så si å bare slipe ut alle hadd uten å ødelegge inerside av felgen. å når man lakker felger med vanelig billakk så bør du lakke de når du legger om til vinter hjul så lakken får herdet lengst murlig... men det funker. Siter 136,8db i 2006 2.plass (gatebil sept 06) 134,6db tror jg 3.plass (tv boden juli 07) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja-racing Skrevet Mai 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2005 på hippe i moelv tror jeg de tar ett par 1000 for å sandblåse å pulverlakkere 4 felger... sinnsykt bra reultat.... bedre enn nytt...... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvem gjør dette billig, i nærheten av Oslo? (både nedsliping og lakking) Hvor mye må jeg forresten regne med å måtte gi for å ta av/på dekkene? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg