Gå til innhold

Streetmeet TG

Ranger emnet

Biff

Anbefalte innlegg

Er det noe interesse for streetmeet på TG i år? Ser ut som den plassen vi var på i fjor er stengt etter klokken 8 om kvelden, men det går jo an å møtes utenfor ccmart eller maxi der.

EDIT:

Da blir det klokken 2000 på CC Mart'n kjøpesenter på Lørdag 26, håper på bra oppmøte.

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, om det passer seg slik, er jeg med jeg... med min VAKRE fargerike polo. http://www.harlekin.no :)

..den er rett nok SØLET til av leire og shit fra UHENSYNSFULLE meddeltagere, ute på plassen her ved vikingskipet.. isj.. *vaske bil før treff* ...

keep me informed ;)

Hans-Eirik

^Erti^

www.harlekin.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|Adeel skrev:
Lørdag høres fett ut. Men kanskje 20-tiden, men hensyn til oss som reiser en time eller to? :) Og Biff og BMWjente; Hvis dere skal, skal vi møtes i Oslo og kjøre i en kollonne samlet oppover elns? Hvis det blir til et meet da notin

lørdag kveld passer nok best, men vi får se hva det blir til :)

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

|Adeel skrev:
Lørdag høres fett ut. Men kanskje 20-tiden, men hensyn til oss som reiser en time eller to? :) Og Biff og BMWjente; Hvis dere skal, skal vi møtes i Oslo og kjøre i en kollonne samlet oppover elns? Hvis det blir til et meet da notin

Jeg er her oppe nå, er jo på tg :) Men det er vel sikkert endel som skal opp fra oslo.

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biff skrev:
Jepp, ccmartn i hamar, er ett sånn lite kjøpesenter med en p-plass utenfor :) Kan sikkert komme med noe veibeskrivelse hvis det trengs

har vært på hamar et par ganger før og jeg var på streetmeet der en iskald høstkveld for et par år siden (tror jeg?), men da som passasjer og jeg husker ikke veien dit akkurat

aneglsmili B M W aneglsmili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmwjente skrev:
har vært på hamar et par ganger før og jeg var på streetmeet der en iskald høstkveld for et par år siden (tror jeg?), men da som passasjer og jeg husker ikke veien dit akkurat

Er midt i hamar, er ikke så vanskelig å finne, hamar er ikke akkurat norges største by, er bare å kjøre den hovedveien inn til hamar, husker ikke helt hva den heter, så ser man det langs veien, på motsatt side av statoil stasjonen. Sikkert noen fra hamar som kan komme med en ennå bedre forklaring? :P

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider