Gå til innhold

Streetmeet TG

Ranger emnet

Biff

Anbefalte innlegg

var få oppmøtte gitt... skal sjekke igjen senere... tror de fleste la merke til den grønnjævlig harrye citroenen med bamse på taket...

Dårlig oppmøte men ikke noe verre enn jeg hadde forventet. Pleier vel ikke å ta helt av på det første streetmeetet slik. Folk har ikke sommerdekk og ikke tatt ut bilene enda.

Blir nok bedre på neste streetmeet på hamar.

Var visst ikke mange som visste om dette på hamar heller hørte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var få oppmøtte gitt... skal sjekke igjen senere... tror de fleste la merke til den grønnjævlig harrye citroenen med bamse på taket...

Hehe, ja den la man merke til..

Var veeeldig få folk ja, hvertfall med tanke på hvor mange som sa de skulle komme ;) ble litt harry faktor uansett :p

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tok bilder?

Jeg rånet rundt i den fantastiske citroengen da, og tok bilder i fart... gadd liksom ikke stoppe... var forresten noen tøffinger i audi som sperra meg inne og var _så_ kule... :P

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var en liten stund der, ble dessverre hindret grunnet at den godeste passelaten valgte å gi opp livet etter 300k :( synd det var så få oppmøtte, i forhold til hvor mange det var på tg fra bilforumet. Vi trodde bare det var lokale rånere der. Måtte tilogmed dytte igang en amazon :P

Så det ble en tur på fylla istedet :D

'85 BMW 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi var en liten stund der, ble dessverre hindret grunnet at den godeste passelaten valgte å gi opp livet etter 300k :( synd det var så få oppmøtte, i forhold til hvor mange det var på tg fra bilforumet. Vi trodde bare det var lokale rånere der. Måtte tilogmed dytte igang en amazon :P

Så det ble en tur på fylla istedet :D

Jeg var da der :D

Så var det ei kjerring fra "Moelv" eller noe der...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider