stigare Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 var få oppmøtte gitt... skal sjekke igjen senere... tror de fleste la merke til den grønnjævlig harrye citroenen med bamse på taket... Dårlig oppmøte men ikke noe verre enn jeg hadde forventet. Pleier vel ikke å ta helt av på det første streetmeetet slik. Folk har ikke sommerdekk og ikke tatt ut bilene enda. Blir nok bedre på neste streetmeet på hamar. Var visst ikke mange som visste om dette på hamar heller hørte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 var få oppmøtte gitt... skal sjekke igjen senere... tror de fleste la merke til den grønnjævlig harrye citroenen med bamse på taket... Hehe, ja den la man merke til.. Var veeeldig få folk ja, hvertfall med tanke på hvor mange som sa de skulle komme ;) ble litt harry faktor uansett :p Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Noen som tok bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Noen som tok bilder? Jeg rånet rundt i den fantastiske citroengen da, og tok bilder i fart... gadd liksom ikke stoppe... var forresten noen tøffinger i audi som sperra meg inne og var _så_ kule... :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 heh, vil påstå at mesteparten var lokale rånere idag ;) Mye harry biler ute å gå hvertfall :D Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 toppakningen på audien jeg akte i tok kvelden! heia! Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Var ikke kjempemye liv nei, men forventa ikke så store saker heller :) Første meet'et og alt... Irriterende med alle fotoboksene oppover :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nmee Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hadde inntrykket av at de fleste var lokale ja... Siter 1995 Nissan 200SX (S14) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 toppakningen på audien jeg akte i tok kvelden! heia! du som kjørte den slitne audi 80en? Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 vi var en liten stund der, ble dessverre hindret grunnet at den godeste passelaten valgte å gi opp livet etter 300k :( synd det var så få oppmøtte, i forhold til hvor mange det var på tg fra bilforumet. Vi trodde bare det var lokale rånere der. Måtte tilogmed dytte igang en amazon :P Så det ble en tur på fylla istedet :D Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 vi var en liten stund der, ble dessverre hindret grunnet at den godeste passelaten valgte å gi opp livet etter 300k :( synd det var så få oppmøtte, i forhold til hvor mange det var på tg fra bilforumet. Vi trodde bare det var lokale rånere der. Måtte tilogmed dytte igang en amazon :P Så det ble en tur på fylla istedet :D Jeg var da der :D Så var det ei kjerring fra "Moelv" eller noe der... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg var da der :D Så var det ei kjerring fra "Moelv" eller noe der... Kjerring fra moelv? hvem da? Er derfra selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kjerring fra moelv? hvem da? Er derfra selv.. Ingen aning... Hun kjørte mammas Lancer eller noe, drev og herja og slædda hele tiden... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 du som kjørte den slitne audi 80en? svart 80 qp. Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 svart 80 qp. ah, var ikke den jeg tenkte på, var en hvit 80 som lekte petter solberg der oppe :p Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg