plexsus Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ta deg en tur innom Biltrend å se på den melange gutten ;) orke jo ikke det da vist noen hadde bilde av den da Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Se for deg en moderne 4-dørs Japansk sedan... Etter bildene jeg googlet fram er det ikke akkurat noe man ville legge merke til i trafikken. Dog, brukbart med hester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det er jo bare 4,2 meter med sedan, tror man må være mer enn middels fan av Mazda for å se noe interessant i den der. "Du hadde brukt 600.000,- på en Mazda sa du?!" Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ja hvorfor ikke? Bedre å kjøpe en bil som ikke alle andre har. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Det der ser jo nettopp ut som en bil alle har... Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 rååå lyd av r34'a :) sto utfor thon hotell når han kjørte forbi..stakkars damen skjønte ikke ka vi blei så opptatt før :P vil ha vil ha ;) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 ja den e ganske fin ja Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Går ganske godt også, tross alt :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 hei! Spotta en matt svart Volvo 244 av eldre årgang. Gamle typen fangere,mye krom lister rundt om, usa lykter og snutepanser, mulig litt senk? og småtøffe felger med sort senter. Spotta også en beige volvo 245GL nyere type, 86-89 kanskje?,hvite blinkers og stereo baki;) Begge er observert på Heggelia, nærmere sagt Rustad. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Nå er vel dette spotting i TROMSØ, ikke indre Troms? Og om jeg skulle spotte hver en gammel Volvo jeg så, så hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre annet enn å sitte her og fortelle om rustflekker og 13" hjul.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Nå er vel dette spotting i TROMSØ, ikke indre Troms? Og om jeg skulle spotte hver en gammel Volvo jeg så, så hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre annet enn å sitte her og fortelle om rustflekker og 13" hjul.. Hahaha, du er så slem... :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dantec Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Kanskje tråden bør omhandle Troms da? Siter Jeg har sluttet å drikke, men bare når jeg sover. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c20let2k Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Det e vel opp til trådstarter og avgjøre :) Må vel bynne å se litt mer i den tråden her og, som en av tromsø's rullera :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Nå er vel dette spotting i TROMSØ, ikke indre Troms? Og om jeg skulle spotte hver en gammel Volvo jeg så, så hadde jeg ikke hatt tid til å gjøre annet enn å sitte her og fortelle om rustflekker og 13" hjul.. Spotta en Gul Opel Rekord Stv på Sentralskytebanen i Målselv i dag Thorstein Klingenberg! Den gikk som ett skudd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Snodig hvordan folk tror at jeg er Opel-fan fordi jeg har en Astra Coupé, eller at jeg bryr meg om gammelt skrot som Rekord / Ascona / osv. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg