Speednight Tromsø Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 (endret) "Vidunderet" er på plass i Tromsø...sykt tøff bil, og garantert den laveste.... litt småjobb blir det nok med den, men sinnsykt for en bil. :yummy: Endret September 8, 2009 av Speednight Tromsø Siter http://www.speednight.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Det der er ikke spotting men tøys. Hva med å vise bilde av bilen? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet September 8, 2009 Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 Dette er en tråd for spotting i Tromsø å ikke, gjett hva jeg har i garasjen tråd. :ass: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speednight Tromsø Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Hadde jeg klart å lagt ut flere bilder skulle jeg selvfølgelig gjort det...plagdes som f.. Her er ett bilde i allefall.:yummy: Siter http://www.speednight.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 God damn..! :D Dodge Magnum? På 22? 24? :o Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 Enda et: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kickstart Skrevet September 11, 2009 Rapporter Share Skrevet September 11, 2009 på 22". Veldig stilig bil! Siter Kickstart.no 2007 GMC Yukolade 1968 VW Boble roadster 1999 GMC Sierra 1500 ”Pickup” 2004 VW Caddy ”Firmabil” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 12, 2009 Rapporter Share Skrevet September 12, 2009 litt spotting: mercedes med nytt panser? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 Veldig fin Dodge Magnum, Rune har fått seg :) litt spotting: mercedes med nytt panser? Er SEC panser, som kom orginalt på W126 chassiet i coupe og ble kalt C126 om jeg ikke tar helt feil. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Ser ut til at det kommer enda en tøff bil til Tromsø nå på onsdag eller torsdag, dersom bilen kommer oppover t onsdag blir den mest sannsynli å treffe på streetmeeten til Arctic Gatebil inni parkeringstunnellen på onsdagen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Igjen, dette er en tråd for spotting i Tromsø, ikke en tråd for "kanskje det kommer en bil jeg synes er tøff til Tromsø". PICS OR IT DIDN'T HAPPEN! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Igjen, dette er en tråd for spotting i Tromsø, ikke en tråd for "kanskje det kommer en bil jeg synes er tøff til Tromsø". PICS OR IT DIDN'T HAPPEN! Javel, mamma:P MEN...! D kommer en tøff bil, d er helt sikkert, skal sjøl være med å hente bilen. men igjen så er vel eieren en av de som ikke brifer med hva han har. Derfor sier jeg det bare sånn at folk kanskje er obs på d. Bilder legger jeg ut så fort jeg får tatt noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Hva med å si hvilken bil det er? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Får ikke lov, men kan si så mye at det er japansk vi snakker om:) Bilen kommer oppover til torsdag mest sannsynli, men blir sikkert ikke kjørt så mye med, men bilder skal legges ut når det blir anledning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kickstart Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Det er SINMO som er å henter bilen. Jeg fikk tilsendt dette bildet slik at dere slipper å krangle mere :-) Siter Kickstart.no 2007 GMC Yukolade 1968 VW Boble roadster 1999 GMC Sierra 1500 ”Pickup” 2004 VW Caddy ”Firmabil” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg