ørn Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 Brei og fin :) plass tel loffen i potta ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 noen som trenger spacer eller?:crazysant: Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Bilen står på vinterdekk:P Stakk innom Sharif på turen og fikk fiksa nye dekk og felger, tok ikke sjansen på å kjøre over alle fjelltoppene i Norge med sommerdekk på denne tiden av året. Bilen var en drøm å kjøre og vi hadde ingen problemer på turen. Eneste man kan utsette på bilen er at den bråker noe SINNSYKT!! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 http://www.arctic-gatebil.com/forums.php?m=posts&q=369&n=last#bottom Link tl bilder av Silvian. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 den så jeg på kaia i drammen mandag i forrige uke :) Grattis med ny bil. Hva finner man udner panseret på den? orgnial sr20? Siter The Ultimate Driving Machine! 730d - rolling on twentytwo's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Magnumen er vel kanskje den som nylig var i Amcar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Magnumen er vel kanskje den som nylig var i Amcar? Kan stemme det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 den så jeg på kaia i drammen mandag i forrige uke :)Grattis med ny bil. Hva finner man udner panseret på den? orgnial sr20? Nei, den er vel ikke akkurat original, men akkurat alt som er gjort vet jeg ikke nøyaktig. Det jeg vet som er gjort er blant annet Apexi turbo/IC, Apexi PowerFC datasprut og 2.2- stroker kit. øhlins coilovers (alt er justerbart i understellet), to-veis diffsperre, halvbur, dører og skjermbreddere i glassfiber, rutene i dørene er laget i leksan, carbonspoiler/panser etc. Det meste er vel gjort med bilen for å si det mildt;) Bilen er som sagt på AG-forumet, til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet September 30, 2009 Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Et bilde av mangumen min:) Kommer flere bilder Om litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chevy-racing Skrevet Desember 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 er det ingen som har spottet en svart volvo 760 stv med chevrolet v8 motor da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 skjer svært lite her da;P meg for min del var litt uheldig på lørdagen som var. http://www.itromso.no/nyheter/article319578.ece Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 jaja, sånn går no dagan:tannløs: neida,hvordan gikk det med deg? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Desember 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2009 gikk bra, har en skulder ute av ledd. ikke værre:P taket slo ned begge stolryggene;P Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plexsus Skrevet Desember 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2009 kordan gikk det med lappen Siter æ kommer bussen går om ti minutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Desember 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2009 fikk brev 3 daga etterpå fra policn om at saken va hennlagt, ingen bot ingen ting;P Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg