Siggfred Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Spotta en svart skyline på prøveskilt hær om dagen. Nån som vet nåkka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Spotta en svart skyline på prøveskilt hær om dagen. Nån som vet nåkka? Denne? Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Nei rune d må være den andre svarte skylinen i tromsø... NÆÆÆT! :P begynner å komme mye pent utpå tromsøveiene for tiden, ser stadig en bil jeg stusser på at var tøff :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggfred Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja d va den.. Kødda bare me at den hadde prøveskilt :D Nån som vet kæm som kjøre den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passord1 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hva er det for slags den sorte med hull i fangeren som er kommet til tromsø? Den har nok hull i potta... sort, nyere med leksus-lys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hva er det for slags den sorte med hull i fangeren som er kommet til tromsø? Den har nok hull i potta... sort, nyere med leksus-lys Opel Corsa? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 en nyere corsa, ja :D Jeg har trompeter i min frontfanger.... og lexuslykter er jo stock på min bil.. Hull i potta, derimot... Det har jeg kun i enden :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 en nyere corsa, ja :D Flott bil,nooot. Om vi mener samme bil,så bruker denne å stå nedenfor Tromsdalen VGS,altså nede ved veien,der rute 24 går. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 vi snakker om is200'a til nico ! nice kjærre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 HVilken bilmesse eller utstilling er det som går av stablen i tromsø denne helga? Siden den Civicen skulle på noe, og jeg hører folk nevner "Bilmessa" hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 bilmessa på sortland Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 var bilmesse i polarhallen i helga. Jeg synes den var jævlig dårlig, akkurat som å gå igjennom lokalene til alle bilforhandlerne i byen bare samtidig. Var jo et par litt spesse biler da, som CTR, M6 cab, Toyota F1 osv... Men kjedelig messe! jeg var der i en halvtime og så på alt som var å se, og hadde da egentlig satt av et par timer. Var virkelig ikke verd de 100 kr jeg ikke betalte for å komme inn der... eh... :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 så en drittøff liten gul bil her om dagen.. 5dørs, måtte vært noe russisk, så ut som en lada samara eller noe slikt.. De syke 13" stålfelgene, kjørte oppover gimle.. Noen som vet hvem som kjører/eier den røde supraen som bruker å stå utafor Harila på setermoen? har prøveskilt hver sommer. Noen som vet hvem som har en sølvgrå vw av et gammelt slag.. så ut som e scirocco, 170 i tunnelen 17.mai ca.14:30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 170 kl 14.30 på 17.mai ? Hensynsfullt. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 ja, det var 2 stk. 170 vet jeg ikke, men de måtte ha hatt dobbel av min hastighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg