Musicshark Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 "Spotta" deinna biln når æ va ute å kjørte i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Ja du hadde vel gjerne ikke så mye valg, hehe. Bare vent til mørketida når han tar på neonkittet ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Vet ikke om det finnes en kåring for norges kjipeste lakk jeg men.. Har jo vært diskutert heftig den der før :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 "Spotta" deinna biln når æ va ute å kjørte i dag... Holder til rett nedenfor boligfeltet her jeg bor :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 utrolig hva man kan spotte etter noen minutter i byen,og på sjernes :P Først,Nico`s Is200 utenfor kinoen i 11tiden,NYDELIG lyd. EDIT: Så også Thklinge sin Astra kjørende forbi kinoen i 9-tiden,fikk sjokk,2 gullfargede Astraer som møtte hverandre :P Senere en sølvgrå Opel Speedster i byen i kvart over 11tiden (også kjørte i Tromsdalen). Ble sittende på sjernes i 10 minutter,da så jeg feks. en svart s200 sx s14,og en eldre merce SL XXX (ukjent motor) med cabben nede,og litt større originale mercefelger som glinset litt. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 æ så at SHS va ute å lufta Maseratien i dag :) Og møte den der sorte Supraen me skilt ofte førr tia. Fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musicshark Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 utrolig hva man kan spotte etter noen minutter i byen,og på sjernes :P Først,Nico`s Is200 utenfor kinoen i 11tiden,NYDELIG lyd.Senere en sølvgrå Opel Speedster i byen i kvart over 11tiden (også kjørte i Tromsdalen). Ble sittende på sjernes i 10 minutter,da så jeg feks. en svart s200 sx s14,og en eldre merce SL XXX (ukjent motor) med cabben nede,og litt større originale mercefelger som glinset litt. Mulig det var denne Speedster'en du så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 så en drittøff liten gul bil her om dagen.. 5dørs, måtte vært noe russisk, så ut som en lada samara eller noe slikt.. De syke 13" stålfelgene, kjørte oppover gimle..Noen som vet hvem som kjører/eier den røde supraen som bruker å stå utafor Harila på setermoen? har prøveskilt hver sommer. Noen som vet hvem som har en sølvgrå vw av et gammelt slag.. så ut som e scirocco, 170 i tunnelen 17.mai ca.14:30 En slik? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Noen som vet hvem som kjører/eier den røde supraen som bruker å stå utafor Harila på setermoen? har prøveskilt hver sommer. husker ikke navnet i farta, men han jobber som mekaniker på harila der oppe.. ;) har hadd den i et par år nå.. ;) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 husker ikke navnet i farta, men han jobber som mekaniker på harila der oppe.. ;) har hadd den i et par år nå.. ;) han har ikke tilfeldig vis et sjilt bak der d står 2fast4you?;) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 I dag har jeg sett den svarte S2000 og en svart merce med BREIE keskin felger (stod MANGE cm utenfor bilen). Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zupra Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Rød Supra. ! Steinar Løvås og han jobber på delelageret på setermoen.. Siter SHS Performance i tromsø!http://www.shsperformance.no evt. 776 34455. Blir mer nytt fra oss på sommertreffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 I dag har jeg sett den svarte S2000 og en svart merce med BREIE keskin felger (stod MANGE cm utenfor bilen). Spotta også disse i dag. I tillegg til en svart, dritkul Porsche Speedster. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Kom bak den svarte R33 Skylinen idag, hærlig lyd :D Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 I dag har jeg sett den svarte S2000 og en svart merce med BREIE keskin felger (stod MANGE cm utenfor bilen). Merca er nybilen til Tore Nordøy og er vel en CL Cab. Tyskerne slutter aldri å imponere meg med hvor smale dekk de klarer å tyne på altfor brede felger. Spotta også disse i dag. I tillegg til en svart, dritkul Porsche Speedster. :) Speedsteren har vært her i mange år. Fin bil, synd det er en replica. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg