Hansy Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Merca er nybilen til Tore Nordøy og er vel en CL Cab. Tyskerne slutter aldri å imponere meg med hvor smale dekk de klarer å tyne på altfor brede felger. Bilder av den,eller? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 Kan jeg sikkert fikse neste gang jeg møter på han. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 utrolig hva man kan spotte etter noen minutter i byen,og på sjernes :P Først,Nico`s Is200 utenfor kinoen i 11tiden,NYDELIG lyd. EDIT: Så også Thklinge sin Astra kjørende forbi kinoen i 9-tiden,fikk sjokk,2 gullfargede Astraer som møtte hverandre :P Senere en sølvgrå Opel Speedster i byen i kvart over 11tiden (også kjørte i Tromsdalen). Ble sittende på sjernes i 10 minutter,da så jeg feks. en svart s200 sx s14,og en eldre merce SL XXX (ukjent motor) med cabben nede,og litt større originale mercefelger som glinset litt. Hehe.. Du likte lyden? :) Snuten gjør visst ikke det! ;) Gjør ikke noe, jeg er helt forelska i den selv! :D Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtreme220 Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kom bak den svarte R33 Skylinen idag, hærlig lyd :D Den stoppa på Statoil Breivika her om dagen.. Bilen er så som så, men de babsene som kjørte den var sinnsykt bra! :titties: Siter ------------------------ Én gang 4wd, alltid 4wd! ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Fikk akkurat vite at den tidligere omtalte Speedsteren tilhører broren til "tanten" min (kjæresten til onkelen min).Morsomt :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 DET hørtes komplisert ut, men stemmer vel at Speedsteren har byttet eier nylig. Ny-eiern hadde bilen på utstilling på Nordkjosmessa i helga. Fin bil, som visstnok også skal gå ganske godt ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Er ikke så komplisert som det høres ut til,tror han vant en pris eller noe sånt i går. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Spotta også disse i dag. I tillegg til en svart, dritkul Porsche Speedster. :) Porsche Speedster faktisk, artig :) Bilder? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Mener å huske at det var en slik: Reg.nr X-7777 tror jeg,eller noe slikt :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Rød Supra. ! Steinar Løvås og han jobber på delelageret på setermoen.. spotta denne på finnsnes idag.. han har tydeligvis tatt seg råd til hvite skilt på den iår.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigbha Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 den speedstern som har registrerings nummer X-7777 er det mora til en venn av meg som har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 han er å kjører HELE tia! Pleier å stå utenfor EMA. Ser han flere gang for dag kjørende i byen også. Men vi får se hvor ivring han er når regnet kommer :P Men stilig bil, det skal han ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Den 356 speedsteren er en replica, men er bygget opp av mye porsche deler fikk jeg høre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Så en annerledes Transporter idag :P Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Hjelp Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg