thklinge Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Eyh! "Min" farge jo! Ble litt mye med lakka gitter, hvorfor ikke ha gitter i sort og lakke f.eks greia rundt lyktene i gull? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Bare at kjerra di er NOE grommere :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Flere bilder av Transporteren,Rune? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Bare at kjerra di er NOE grommere :op: Skal ikke så mye til for å gruse en transporter da. ;) Eller, var jo en med i Gumball med custom made skinninteriør med innfelt 40" plasma og Porsche 3,2l boxtermotor baki... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 This one: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 Haha, konge Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 jeg møtte også den transporteren en dag, artig at noen gjør noe sånt også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Har spottet en blå E39 M5 en del ganger i det siste.. sist jeg så den sto den på parkerings plassen bak Karlsen trafikk skole.. Nyyydelig bil ;) Tror den har gått ei stund her i byen men har ikke sett så mye til den før nå i det siste.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Blå ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 mhm blå ja.. har noen bilder av den som jeg kan legge ut når jeg får tid..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 var den på norkjosmessa? Blei frakjørt av en blå BMW med M emblem på bakluka på tur til Tromsø Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 Han hører til på Kvaløya, han har hatt den i et par år. Fin bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 mhm er en nyyydelig bil med rett farge :D Noe sånt man skal ha seg når man er ferdig utdannet og har fått fast jobb ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Kjeda mæ idag så kjørte rundt å tok bilda av nån bila i byen :P LC vs Mini xD Er det en GTI? Svær kran, noen som vet ka de bygge? Jesusbiln <3 Det eneste toget her oppi nord :P Lilla BMW: Masse karosseridela: Stilig truck :P Stygg Ssangyong: Carina E GTI, sjelden bil: Det va alt :D Hvis æ ska fjerne noen reg.nr si ifra... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juni 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 jeg møte en svart eller skal vel heller si en mørk Peugeot 405 i tverrforbindelsen i halv fem tia. fikk ikke med meg mer en en bil som kom i ei helvetes fart oppover. stilig lyd men hadde garantert over 100. så ut som den gikk noe godt. noen som vet noe mer om peugeoten?? ellers så vet jeg det er på tur en Opel vektra i tromsø`s gater med sinnsyk motor. bygg om fronten no pga for liten intercooler!! :P Arti for ungan!! :P kan prøve å se om han e villi te at æ får tatt ett bilde!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg