NeuTraliZe Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Spotta Hans Åge Yndestad sin volvo v50!! svart metallic, sota rute, svarte felga me cromkant. Rett å slett NYDELI!!! Noen som kunne fixa bilda av den? Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Lokomotivet er bygd på en Toyota Hilux! Spotta forresten en -66 Chevy Chevelle idag, gul og sort med no striper. Panserscoop og litt bredding etc. Mener jeg har sett den bilen i Amcar eller noe for noen år siden, og da var det iallefall noe mektig til maskineri i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 spotta nettopp en svart 3000GT, kan ikke huske å ha sett den før. Ny i byen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Denne har gått lenge i byen men har nylig blitt endra litt. Eieren bor på Kvaløya og den ble spottet for første gang for min del med disse felgene i Grøtfjord hvor bildene er tatt. Bilen er en '98 Audi A4 1,8t for de som lurer eller ikke ser det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musicshark Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Kom over denne her om morgenen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Kom over denne her om morgenen... Er vel en av prosjektbilene til SHS Performance det om jeg ikke tar feil? Skal visst bli friskt med hester i den og eieren har vel gjerne noen flere grombiler i tillegg til den. :P Eieren er diskutert før her på forumet og her er noen av bilene hans: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 spotta nettopp en svart 3000GT, kan ikke huske å ha sett den før. Ny i byen ? hvis det ikke er en ny GT har den gått i byen i noen år.En kompis av meg rygget i fronten på den ifjor..heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ja sikkert samme. har bare aldri sett den før. Så den i går også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Denne gromme Subaruen går i byen nå: Filmklipp fra Gardermoen, dog med andre felger: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 den sorte a4 1.8t så jeg her om dagen, men er jo ik spesielt pen, synes den er über fake. men er jo min mening:D noen som har lagt merke til den sorte impreza st.vogna? Så også en hiace, med bonstyling, vindavvisere/gangstercaps m.m :klovn: nice vogn ho ho Har ikke SHS perf. en hiace? Driver ikke de med chip tuning etc ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 den sorte a4 1.8t så jeg her om dagen, men er jo ik spesielt pen, synes den er über fake. men er jo min mening:D noen som har lagt merke til den sorte impreza st.vogna? Så også en hiace, med bonstyling, vindavvisere/gangstercaps m.m :klovn: nice vogn ho ho Har ikke SHS perf. en hiace? Driver ikke de med chip tuning etc ? Den sorte Impreza stasjonsvogna ser du bilde av og er nevnt i forrige post av meg som du ser. Er gjort ting på den for 130 000,- ifølge forrige eiers salgsannonse. SHS Performance har en Hiace ja, og de driver med chiptuning. Har bedre bilde av den hjemme, men er på jobb og ser at den er med på et bilde jeg har på nett. Du kan se Hiacen til venstre på dette bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 den imprezaen det er snakk om er Torje som eier, han som hadde den smukke impreza GT'en ! smukk kjærre, den stv'en :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ser ut til å understyre litt? stilig kjerre da... no data på den eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ser ut til å understyre litt?stilig kjerre da... no data på den eller? Om det er Imprezaen du skriver om så har jeg noe data: Engine: * Apexi AVC TYPE-R Boost Controller * Power Enterprise 1818F turbo * APS High Flow Turbocharger Compressor Discharge Duct * APS High Volume Twin Vent Blow Off Valve * STi intercooler * Bastuck up-pipe * Hayward and Scott downpipe * Hayward and Scott senterpipe * Hayward and Scott backbox * AEM Alternator Pulley * Fastwrx Intake snorkus remover * Walbro 255 l/h fuel pump * Pink 565cc Injectors * EcuTek Breake/wheels/suspension: * Stoptech 328x28mm Big Brake Kit * Goodridge stainless steel braided brake lines * 7,5x17 Volk TE37 bronze with Pirelli P Zero Nero (215/45R17) * 7x17 OEM WRX with Nokian Hakkapeliitta-Rsi (205/50R17) * Tein Flex coilovers * Tein EDFC controller Interior: * 06 STi Spec C front seats * Spaco 4-point for driverseat * STi floor mat * STi shoulder pads * STi Steering Wheel * Defi Meter Hood * Defi Link Control Unit V2 * Defi BF 60mm Boost * Defi BF 60mm EGT * Defi BF 60mm Oil Temp Exterior: * STi Foglight covers with decals * STi Hood scoop * STi door decals * Subaru Side strakes * Subaru front aero splash guards * Subaru front bumper skirt * Subaru rear bumper skirt * Removed roof rails * JDM STi V8 Grille * Rear debadge * Tinted windows all around * Smoked side indicators * Smoked rear light * Baked/painted head lights Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kckerzx Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ikke gærnt det der... menne... alle de sti greiene som er listet. er det ikke en sti orginalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg