nicoloco Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hvis vi tenker på samme bil.. Hadde en sølv s2 før?;)Isåfall er rs2'a benka på over 400hk(?). Tror det var 450hk.. Du vet kanskje bedre en meg, så hyl ut om jeg tar feil=) han hadde en sølv s2 før, ja. Og før det hadde han en Audi a8 med STORE felger. Det var fin bil å bli kjørt på byen med. Vi fikk til og med drikke øl i den, hehe.. :p Det får du IKKE i min bil! :) Vet ikke hva den yter, men det er jo en rå bil. Jeg ville nok ikke brukt så mye penger på en såpass gammel bil, men det er kun for at jeg ikke er noen svoren VAG-tilhenger. Bilen står nok utenfor Vianor i breivika om du er interessert, da han jobber der. Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Så det er ikke kun fjortissene som henger på Nerstranda nei,eller er du blitt intresert i 14åringer? Var faktisk på Nerstranda på Lørdag for første gang sia jul, men ser han kjører opp fra garasjen der av og til :) Men for å svare på spørsmålet ditt, seff! Liker best dem der msn-nicket er lengre enn nynorskeksamenen min. Har forresten også lagt merke til den Audien utenfor Vianor, jeg er der flere gang om dagen, så det er godt at det er noe pent å se på der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Godt at du endelig tørr å stå fram, har alltids hatt en baktanke at du er slik,Truls.. Spotta Aston`en til Stig,har fått på nye felger og greier,passet skikkelig godt til bilen :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Står RS2`en utafor vianor? Skal ta meg en tur å se på den. Sjeldne biler, men dyre som fy... ille å betale 180-320 for en RS2. Men morsom, for all del. Og det koster å ha. Noe han nettopp har kjøpt`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freerider Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 får vell legge inn noen spottings(noen fra i sommer) Automote bmwen. ble tøft med de nye felgan f&f eclipse replika bygd av Raunvik på gatebilforumet Sist ut denna Escaladen med 24" Asanti felger den må være bra dyr med hvite skilt! Siter 2007 Ski-doo Summit 1000 8" styreforhøyer og 61 kams belte (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Fin bil, den Automode BMW'n. :pimp Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Stig Henriksen har etter ryktene bestillt seg en Carrera GT,blir morsomt å se den i byen :D Ellers,så spotta jeg en svart VW Caddy utenfor Hertz i byen i går,med noe Kickstart.no-dekaler på siden,ble veldig stilfullt,Truls! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Driver å farter rundt i byen med millitærlastebil med bagasjer til div generaler og ser en del biler.. Det er faen meg mye sarv her :P eksempel type hvit e36 med dekaler :S usj Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ser stig henriksen har henta sæ mercedes! Jepp det blei AMG (eller ryktan sir d). svart, senka, felga osv...nydelig bil. møtte han i rundkjøringa her om dagen :P e litt usikker på om det e en GL eller en ML men visst det e han stig henriksen som æ trur. så e det vel en GL. :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Driver å farter rundt i byen med millitærlastebil med bagasjer til div generaler og ser en del biler.. Det er faen meg mye sarv her :P eksempel type hvit e36 med dekaler :S usj Haha,vet hvem som eier den,pen bil.. :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 ser stig henriksen har henta sæ mercedes! Jepp det blei AMG (eller ryktan sir d). svart, senka, felga osv...nydelig bil. møtte han i rundkjøringa her om dagen :P e litt usikker på om det e en GL eller en ML men visst det e han stig henriksen som æ trur. så e det vel en GL. :P Rykter, rykter... det er "bare" en Mercedes GL 420CDI 4-matic. Har fått på et stylingsett av et eller annet slag, og skal visstnok ha 24" sommerhjul og 22" vinterhjul. Senkemodulen til luftfjæringene kommer fra Brabus, bare den koster ca. 30.000,- :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greddyspeed Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 dyr dimm på vinterdekkene :P hakka 5 285/30 22, kosta vist 8000,- pr dekk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Så den GL'n, var jo feit den :) Thklinge; regner med det var din bil jeg såg bortom Driv(?) igårkveld, flott bil du har ;) Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Oktober 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Astraen pleier stå i nærområdet der når jeg er på jobb ja, takker :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freerider Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 va å jobba hos han jan arild nilsen på skattøra bil og lakk på od dagen i dag. og der stod det en gammel bmw 5 serie som skal få 1000hk, motor bygges av vidar strand Siter 2007 Ski-doo Summit 1000 8" styreforhøyer og 61 kams belte (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg