Nax Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Denne dukket plutselig opp på viking når jeg var i Tromsø Havn å jobbet. Noen som vet noe mer om denne? Noen som har peiling på hvor skiltet kommer fra? Er 2 uker gamle bilder og ganske så uskarpe bilder av en eller annen grunn. Mulig jeg var litt trøtt om morgenen... Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Er vel en "gamling" i tromsø som kjøpte seg Corvette Z06. Han har ingen planer om å regge den på hvite skilt, skal bare kosekjøre med den på røde iblant på solrike søndager... What a waste. Kanskje han har solgt den og sku hive den i container for transport sørover? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Så nå mer ut som den nettopp ankom Tromsø enn at den skulle sendes vidre. Er jo en "gamling" som eier en "blå?" en sånn her i byen som bare kjører på prøveskilt kun på solskinnsdager. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Stemmer det, den som er her fra før er blå: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 må jo gå an å bruke bilan dæm anskaffe sæ, ka e vitsen ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Helt enig, prøveskiltbiler er teit. Da får man heller kjøpe noe litt billigere så man har råd til å få skilt på bilen. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Denne dukket plutselig opp på viking når jeg var i Tromsø Havn å jobbet. Noen som vet noe mer om denne? Noen som har peiling på hvor skiltet kommer fra? Er 2 uker gamle bilder og ganske så uskarpe bilder av en eller annen grunn. Mulig jeg var litt trøtt om morgenen... Ikke for å si noe sikkert, men ser ut til at den kommer ifra United Arab Emirates? Er ihvertfall Arabisk skrift til venstre der og U.A.E. er United Arab Emirates ;) Noen som har penger ihvertfall :P Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Noen som kjenner til en BMW E36 som står nedsnødd ved kvamstykke barnehage? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Kan se etter hvis jeg kjører forbi der i dag :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Spotta en svart audi a4 med 2,5 tdi her om dagen, svarte felger, stylingfront, og chip-tuningklistremerke på baken, så ut som den gikk godt :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joerney Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Denne dukket plutselig opp på viking når jeg var i Tromsø Havn å jobbet. Noen som vet noe mer om denne? Noen som har peiling på hvor skiltet kommer fra? Er 2 uker gamle bilder og ganske så uskarpe bilder av en eller annen grunn. Mulig jeg var litt trøtt om morgenen... Denne er fra De Forente Arabiske og tilhører en kompis av meg som akkurat har flytta hit etter å ha jobbet der nede i 1 år.. Bilen er som de fleste sikkert ser en Corvette C6 convertible, og vist nok var den ikke så fryktelig dyr der nede.. Men staten skal sikkert ha en grei bunke sedler for å sette hvite skilter på denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Spotta en svart audi a4 med 2,5 tdi her om dagen, svarte felger, stylingfront, og chip-tuningklistremerke på baken, så ut som den gikk godt :D Hansy, vi trenger bilder!! :pimp Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Spotta en svart audi a4 med 2,5 tdi her om dagen, svarte felger, stylingfront, og chip-tuningklistremerke på baken, så ut som den gikk godt :D Kompis av meg sin bil. Bilder og info kommer opp senere i dag når jeg har fått overført bildene fra mobilen :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Så en blå Audi A4 sedan 1,8T i går. Grom lyd av bilen..:)Trur bilen står til vanlig mellom Kraftforsyningen og tromsdalen vgs. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 lure på om æ jeg så syner idag klokka 4 i giæverbukta???? enn rød nsx?? kan det stemme???? :P va enda godt æ bare satt på, sikker kjørt rett frem i rundkjøringa om jeg satt bak rattet selv ;) Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg