RS-Turbo Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Står en svart Audi S4 nesten i nabolaget, rett før burgerman på sydspissen når man kommer fra byen.Spotta også en blå impreza WRX STI bugeye i byen i går. Kjører Imprezaen rundt i gull aktige felger?:)I så fall passerte den Troms Kraft i dag. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Kjører Imprezaen rundt i gull aktige felger?:)I så fall passerte den Troms Kraft i dag. Nei,den som passerte Troms Kraft i dag var nok en Impreza WRX eagleeye ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Dette er vel den beste Tromsø-spottingen på lange tider, passelig eid han sjåføren. Noen som vet hvem det der? :D Kjørte i grøfta i protest - nordlys.no Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Dette er vel den beste Tromsø-spottingen på lange tider, passelig eid han sjåføren. Noen som vet hvem det der? :DKjørte i grøfta i protest - nordlys.no haha...va det han andres??? "dagligdags kjøring" kansje før dæ bård!! hehe har flere utforkjøringsbilda fra han!! :P me bilxtra i fjorvinter...plutselig sto det sikker 15bila der å bare flirte!! å ett på kvaløya...hehe men da knuste han biln!! hehehehee Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 hehehe, e d sætan muli. Må faen mæ flire på høyt plan. Tru om han fikk bot for det dær. Onkel e jo vill når det gjeld sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Haaaahahahah! :D Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 hahahahhaha, glad jeg ikke er han karen i bmwen da :P Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 i latvia kan dem ikke no om bilstyling ser æ!! :P du thklinge du har ikke vurdert å kjøre litt nermere lagerporten neme domus?? :P kjørte bare forbi dær idag en tur!! :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Bildene er tatt hos Møller Bil ved Jekta. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hahahaha, der e vel den stasjonsvogna æ snakka om ja! Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 i latvia kan dem ikke no om bilstyling ser æ!! :P du thklinge du har ikke vurdert å kjøre litt nermere lagerporten neme domus?? :P kjørte bare forbi dær idag en tur!! :P Har ryggesensorer, så jeg bare rygger til det piper kontinuerlig, da har jeg ca 20cm igjen til porten ;) Hender at folk ser på meg mens jeg rygger og får litt panikk i blikket når de oppdager at jeg ikke ser hverken bakover eller i noen speil. De tror vel jeg skal krasje i porten. Like gøy hver gang. :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Har ryggesensorer, så jeg bare rygger til det piper kontinuerlig, da har jeg ca 20cm igjen til porten ;) Hender at folk ser på meg mens jeg rygger og får litt panikk i blikket når de oppdager at jeg ikke ser hverken bakover eller i noen speil. De tror vel jeg skal krasje i porten. Like gøy hver gang. :D Så da er det ikke du som kjører rundt uten bakfanger?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Nei det gjør jeg helt klart ikke. Har du sett en gull Coupé uten bakfanger? Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Nei det gjør jeg helt klart ikke. Har du sett en gull Coupé uten bakfanger? Ja det har jeg, og det er ikke mange dagene siden. Er det ikke bare 2 slike her i byen? din pluss en til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg