Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er det noen fine bilstereobygg her i tromsø? Legg ut bilder. skal legge ut bilder av min når jeg får lagt bildene på pc min:)

 

Det vil forbause meg dersom noen i byen har finere bilstereobygg enn deg, Rune ;)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja æ vet ikke me dokker men æ bynne å bli lei av at alle skal ha audi a4 b5 1,8T. d går faenmæ 10000 sånne i byen me sota lykte som e gådd 500 000 og dumpventil, noen som er enig?

 

var for ei stund sia alle skulle ha seg e36. men har daffa litt av nu da,

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja æ vet ikke me dokker men æ bynne å bli lei av at alle skal ha audi a4 b5 1,8T. d går faenmæ 10000 sånne i byen me sota lykte som e gådd 500 000 og dumpventil, noen som er enig?

 

var for ei stund sia alle skulle ha seg e36. men har daffa litt av nu da,

 

Mene du den blåe Audi'en?

- 92' BMW E34 520i M50 24V -

 

Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen fine bilstereobygg her i tromsø? Legg ut bilder. skal legge ut bilder av min når jeg får lagt bildene på pc min:)

 

man skal være litt forsiktig å legge ut sånne ting her :P siden det er et HELT åpent forum, kanskje man våkner en morgen også er alt borte :P men folk får besteme selv....

- BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740

x toyota carina e 2,0

x opel kadett gsi

 

http://www.dekklageret.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blåe sedanen tenker du på? ikke bare den men så mange andre, rs turbo, er det din den blåe audien?

 

har for all del ikke noe imot dem, men syntes bare det er kommet så mange av de, å vist du hører en 17 åring som skal ha seg første bil så er det jo selfølgelig en av 1,8t

volvo v40 T4 2000

 

x opel astra 1,6 8v 1992,

 

x toyota carina II 1,8 GLI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår