Caaatooo Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Mange gutter her i byen som ikke hadde kommet seg over "EU-klossen" ja.. Du er absolutt en av dem som ville ha slitt med å kommet deg over "EU-klossen" ;) Astraen din må være Norges desidert peneste :) Men, har du fjernet solfilmen foran frivillig eller ufrivillig? Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Du er absolutt en av dem som ville ha slitt med å kommet deg over "EU-klossen" ;) Astraen din må være Norges desidert peneste :) Men, har du fjernet solfilmen foran frivillig eller ufrivillig? Takker! :D Og jeg kommer meg over klossen nå!! :D I forbindelse med EU-kontroll måtte jeg til Statens Vegvesen å få skrevet coiloversene inn i vognkortet og de var hverken imponert over høyden på bilen eller sotefilmen... Dermed var det heving av bilen og sot-vekk! Hevinga gjorde ikke underverker for innkjørselen hjemme, men kom meg da inn: Var på etterkontroll idag og fikk alt godkjent så nå kan jeg gjøre bilen ubrukelig lav igjen ;) Mer om det i tråden om bilen: Min 2000 Opel Astra Bertone Coupè - Masse bilder! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Vi fra SHS performance skal jo selfølgelig.! Har med oss noen leketøy også. :race Kan lese mer om det på http://www.sommertreff.no el. http://www.shsperformance.no Blir spennende! Håper på godt vær.. Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Mai 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2008 Vi er et gjeng fra Finnsnesområdet som skal nedover.. får satse på at det ikke blir regnvær værtfall.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Høres bra ut at mange skal nedover til ACR i år, og håper selvfølgelig på bra vær da det ikke var så veldig bra vær på høst treffet i fjord. Så pen ut den volvoen, passelig lav, og ubrukelig? Subber litt i følge Andreas, men fungerer bra ellers til at han kjører på verdens dårligeste vei hjemover hver dag. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe, kjørte faktisk innover ditt her om dagen, var på fjellet en tur, var nedig ett par ganger i noen svinger :) men si meg, hvor stor er denne klossen som de bruker?? Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Mai 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 hehe neida hansy, den funker bra den, subber faktisk minimalt, kunn på store humper med 7 sigøynera i baksetet, er bare senka 30mm da. :) Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Han sa han skulle prøve og få hvite skilt på den. men som vi alle vet, så er det helt umulig her inorge, sånn som reglan er no, han bor her i tromsø ja, så håper vi får se mer til den. va et strøkent eksemplar av en nissan skyline r34. Helt umuli næi... Særdeles ufatteli vanskeli- ja... I alle fall vanskelier enn d som burde vært... I aller værste fall, så fløtte æ tell Sverige... på papire om ikkje anna... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Mer bilder av R34a, takk! :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Mer bilder av R34a, takk! :) Ligg flere bilda av dein på nettby profiln min å på facebook... Sett langt ute i havet på jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Hete xestome på nættby førrestn... Prøvde å få lagt ut bilda hærfra, men trur dæm har blokka systeme førr sånt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Måtte selvfølgelig inn å snike :) Kan legge ut noen bilder om det går greit? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Skal du bare jøre. Har skifta ut blinklysan i front å på sien ætter de bildan fra nettby... De bildan såm ligg dær e tadd i fra Japan, like ætter at æ kjøpte biln... Dæm såm ligg på facebook e ætter at æ henta biln å skifta ut lysan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Here it goes :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Flott bil Lt. Fuckup! Takker for bilder Hansy, forresten en bonus til deg i neste sesong av TopGear (starter 22. juni). Gutta prater alltid om at man må ha eid en Alfa Romeo før man dør, og i år skal dem bevise det! Antar de skal ha en ny challenge, der dem må kjøpe en Alfa til 1000 pund ellerno og så gå igjennom en rekke tester. Blir gøy! Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg