volvokvaløya Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 E den person dåkker snakke om som mista lappen i en S-klasse diesel søppel 18-19år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 RÅ ferrari! Den skulle jeg gjerne sett på nært hold! Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Jeg kikket ut vinduet på jobb i dag å så noe gult bittelite noe, kan ikke forklare det helt. Guttene på jobb hadde visst sett den før, å stusset litt når jeg påsto at jeg hadde sett en banan kjøre forbi. Noen som har peil på hva jeg mener? En slags Kano med hjul. Klarer ikke forklare noe bedre ettersom jeg bare så den i sidesynet kjapt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Den Ferrarien var ganske så strøken! parkerte rett utfor jobb på Tirsdag, så jeg gikk bort å så på den litt, kisn var i fra byen men bodde i Oslo for øyeblikke å hadde henta bilen på mandag i Oslo å kjørt den oppover hit til Tirsdagen! men hørte den kjøre av gårde igjen så var d ikke så fin lyd av den.. litt for mye skrangling til å være en 360 spørr du meg:P Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeuTraliZe Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hehe, ang. tigraen uten sideskjørt så har jeg en litt artig forklaring på hvorfor de ikke er på:P Ei veninne av meg jobber på Best på kvaløysletta å hun hadde sett at hu som kjørte hadde kjørt opp på selve kanten der bensinpumpene står, og hadde kjørt rettover og skraptopp/ knekt litt av sideskjørtene:P de hadde det faktisk på film!:P hadde dog vært utrolig arti å fått tak i den filmen å sett hvordan det hele foregikk:P Siter -1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 hahahaha :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 E den person dåkker snakke om som mista lappen i en S-klasse diesel søppel 18-19år? Riktig, noe navn eller noe lignende orker jeg ikke gå ut med :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Er det noen som vet kor mange lexus det kjører itromsø? er kommet altfor mange hit;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winball Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Norges grommaste lexus hos shsperformance http://shsperformance.no/index.php/article/articleview/42/1/7 Kæm som kjøre E30 Mtech2 i byen? Typ delfingrå (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Riktig, noe navn eller noe lignende orker jeg ikke gå ut med :) Jaja..lærer kanskje nå. Gutten blir vell mann en gang han også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Spotta av en kompis, Magne aka Mr-Olsen på tur gjennom nordkjosbotn i dag.. Spess lakk på en sånn bil :D Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Når ble Nordkjosbotn Tromsø? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Mens vi er i gang med "utenstedske" spotts,så fyrer jeg ut denne, sett i målselv: I tillegg til disse, spottet i Tromsø, for noen uker siden: Noen som vet noe mer om denne? Ser ganske rå ut, liten og lett er en farlig bra kombo ;) Nissan 200SX: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Regna med at folk ikke var så pirket, siden den bilen sikkert er fra tromsø, og var nå faen nært nok. Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 I tillegg til disse, spottet i Tromsø, for noen uker siden: Noen som vet noe mer om denne? Ser ganske rå ut, liten og lett er en farlig bra kombo ;) Kristian Drevlands 205 T16, gjorde det visst skarpt på ACR før han dro luft inn i oljepumpa og tok et rådelager... Han heter p405t16 her på forumet. Se en video av bilen på ACR her: Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg