Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet

Hansy

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg kikket ut vinduet på jobb i dag å så noe gult bittelite noe, kan ikke forklare det helt. Guttene på jobb hadde visst sett den før, å stusset litt når jeg påsto at jeg hadde sett en banan kjøre forbi. Noen som har peil på hva jeg mener? En slags Kano med hjul.

Klarer ikke forklare noe bedre ettersom jeg bare så den i sidesynet kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Ferrarien var ganske så strøken! parkerte rett utfor jobb på Tirsdag, så jeg gikk bort å så på den litt, kisn var i fra byen men bodde i Oslo for øyeblikke å hadde henta bilen på mandag i Oslo å kjørt den oppover hit til Tirsdagen!

men hørte den kjøre av gårde igjen så var d ikke så fin lyd av den.. litt for mye skrangling til å være en 360 spørr du meg:P

-1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ang. tigraen uten sideskjørt så har jeg en litt artig forklaring på hvorfor de ikke er på:P

Ei veninne av meg jobber på Best på kvaløysletta å hun hadde sett at hu som kjørte hadde kjørt opp på selve kanten der bensinpumpene står, og hadde kjørt rettover og skraptopp/ knekt litt av sideskjørtene:P de hadde det faktisk på film!:P

hadde dog vært utrolig arti å fått tak i den filmen å sett hvordan det hele foregikk:P

-1994 Nissan Sunny N14 1,6 SR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E den person dåkker snakke om som mista lappen i en S-klasse diesel søppel 18-19år?

Riktig, noe navn eller noe lignende orker jeg ikke gå ut med :)

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er i gang med "utenstedske" spotts,så fyrer jeg ut denne, sett i målselv:

225532.jpeg

225533.jpeg

I tillegg til disse, spottet i Tromsø, for noen uker siden:

225534.jpeg

225535.jpeg

Noen som vet noe mer om denne? Ser ganske rå ut, liten og lett er en farlig bra kombo ;)

Nissan 200SX:

225538.jpeg

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til disse, spottet i Tromsø, for noen uker siden:

225534.jpeg

225535.jpeg

Noen som vet noe mer om denne? Ser ganske rå ut, liten og lett er en farlig bra kombo ;)

Kristian Drevlands 205 T16, gjorde det visst skarpt på ACR før han dro luft inn i oljepumpa og tok et rådelager... Han heter p405t16 her på forumet. Se en video av bilen på ACR her:

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider