mihkku Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sist jeg var i tromsø med min bil så skrapte jeg nedi her og der... Er det ordnet på veiene nu eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det tar aldri slutt i denne byen.... Mangler asfalt gjennom halve byen og veiarbeid resten angry Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Får håpe de nesten får OL så blir kanskje veiene fikset! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Vi fåkke OL :( Håper mere at ordførern kjøper senka bil med feite lugger så kanskje det blir bra veier! ahahahhaha Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Sist jeg var i tromsø med min bil så skrapte jeg nedi her og der... Er det ordnet på veiene nu eller ? Er blitt værre med årene, i dag jeg skulle kjøre opp veien etter det nye rådhuset (fra sør (at med veita)) var det store kamelhumper der. Var nesten umulig å kjøre opp der, tok i flere ganger. og ikke for å klage over bensinprisan 11,80!!! kor skal det hær ende!! Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Er blitt værre med årene, i dag jeg skulle kjøre opp veien etter det nye rådhuset (fra sør (at med veita)) var det store kamelhumper der. Var nesten umulig å kjøre opp der, tok i flere ganger. og ikke for å klage over bensinprisan 11,80!!! kor skal det hær ende!! ende me at vi går alle mann... Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Flexxi Brukte du vidvinkel på det audi rs6 bilde? Grandiosa De pynteringene var sinnsykt fete da!thumpsup Får håpe den blir bedre til sommeren,effektanlegget så utrolig bra ut! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Jeg så forresten den Røde RX8'n i dag igjen ved Workinntunet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvor er Workinntunet? Hvor er den beste lodeløypa? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Flexxi Brukte du vidvinkel på det audi rs6 bilde? Brukte vidvinkel på alle de 3 bildene. Nikon D100 kamera. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvor er Workinntunet? Hvor er den beste lodeløypa? Øyvind Ryeng lagde en enormt kul tråd om råneruta i Tromsø. Tråden finner du her: Trykk meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Øyvind Ryeng lagde en enormt kul tråd om råneruta i Tromsø.Tråden finner du her: Trykk meg Hahaha.så tøft!!genialt! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 To biler som er svært sjeldne å se i Tromsøs gater, står nok parkert trygt i garasjer mesteparten av tiden.: Kurant og koselig firmabil, er vel Harley Davidson i Tromsdalen sin. Bildet er tatt på "Night of thunder 2004" på Evenes lufthavn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Fine bilder Flexxi/Espen. Det er kommet en del tøffe biler til Tromsø i løpet av høsten i fjord :) Her er en som bor i nabogata sin bil: Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 Jeg spotta den der Gull-MB'n i dag på flyplassstrekka. Heftig farge på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg