the Stig Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 neinei ikke mæ!! en som gikk i klassn min som gjorde dette stunte!! :P Yup, var nok en Hr. Bore det der ja (Hva forøvrig bursdagens hans). Hadde hatt lappen i knapt 2 uke, lånt foreldrenes bil, Avensisen full av kompisa, skulle tøffe sæ - aldri prøvd å sladde på vintern før ... så derfor fant han ut at ei stasjonsvogn med ESP påskrudd, på den knappeste svingen noensinne ... va en god ide. Vel fortjent egentlig :p Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Yup, var nok en Hr. Bore det der ja (Hva forøvrig bursdagens hans). Hadde hatt lappen i knapt 2 uke, lånt foreldrenes bil, Avensisen full av kompisa, skulle tøffe sæ - aldri prøvd å sladde på vintern før ... så derfor fant han ut at ei stasjonsvogn med ESP påskrudd, på den knappeste svingen noensinne ... va en god ide. Vel fortjent egentlig :p d som gjore stunte va jo røkke i håndbrekke på 0 føre i en nedoverbakke!! :P kan ikke gå bedre Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Ja, det også ... som gjerne kan forklares med hans heller manglende erfaring :p En klassiker uten tvil. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 hva d s3èn som blei smaddra ve åsland i ettermiddag?? Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 You tell me, http://www.itromso.no/nyheter/article169857.ece makan til dårlig bilde ska man leite lenge etter :p Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Var en kjenning av meg som kræsjet. Går heldigvis bra med han nå, men verre med bilen. Synd at slik ska skje med godbilene i Tromsø... Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hvem er det som ruller rundt i overladdet BMW? Mørk i farge... La ikke spesielt merke til den før den ga jernet ut fra Nesset og opp Kirkegata. Hørte bare masse lyd og litt nysing fra den mens den spant avgårde. Jeg med min imponerende dårlige korttidshukommelse klarer jo selvfølgelig ikke å huske om det var en 3- eller 5-serie, men den gikk iallefall freskt. :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Var en kjenning av meg som kræsjet. Går heldigvis bra med han nå, men verre med bilen. Synd at slik ska skje med godbilene i Tromsø... er synd ja... utrolig hvor lett en S3 får firehjuls-sleng i en 60-sone.:race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Han som eie Ferrarien e en som e ifra Kaldfjordn, hete Mats K. N...I mine øya ei skikkeli blæra, å har fådd inntrykke av at han kjøpte dein biln kun førr at andre skulle bli misunneli på han... Ekkelt, d e sånt såm jer i alle fall mæ avsmak... Grunnen tell at dein sto utførr os han Stig e vel førr at dæm e kompisa... Blærate folk trives vel ilag... Kan ikke si jeg har fått dette inntrykket av noen av de to... I dagens samfunn virker det som om at hvis du kjøper en "litt spesiell" bil eller gjør noe litt utenfor "boxen" så blir du sett på som blærete..... Har man en spesiell bil, så mener jeg også at du har ett spesielt ansvar samtidig(la andre folk også nyte av bilen så godt som det går:)). Synes det er utrolig bra at folk "tørr", (under forutsetning at man har råd), å kjøpe slike biler. Dette er selvfølgelig min oppfattning og regner nok med at det er en del som er uenig med meg i dette.... :) Bad ass boyz drive bad ass toyz ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dantec Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Det du skriver der er jeg helt enig i, men etter det avisstuntet til herr Henriksen rundt juletider da tenker man jo sitt ;) Siter Jeg har sluttet å drikke, men bare når jeg sover. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=83983 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet Juli 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2008 Hvem er det som ruller rundt i overladdet BMW? Mørk i farge... La ikke spesielt merke til den før den ga jernet ut fra Nesset og opp Kirkegata. Hørte bare masse lyd og litt nysing fra den mens den spant avgårde. Jeg med min imponerende dårlige korttidshukommelse klarer jo selvfølgelig ikke å huske om det var en 3- eller 5-serie, men den gikk iallefall freskt. :D Den grønne 3-serien? Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 yeepzi spotta på telefon,og på Rogers i går :D Hahah... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 yeepzi spotta på telefon,og på Rogers i går :D Hahah... jaja..sånn skjer!! kordan går d me lappen?? hahahah Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Det går flere overladdede bmw`er i byen. blant andre sølvgrå e39 med kompressor, grønn e36 med turbo, stylet sort e46 med turbo med flere.. Siter Bravo, Mike, Whiskey! -E30 327 turbo - 97 Octavia 1,9tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Spotta en eldre MB e-klasse stasjonsvogn,den første versjonen med 2 hovedlykter på hver side, skamsenka, og de sykeste breiene felgene jeg har sett. Så sinnsykt nice:D I tillegg har jeg sett mye en BMW 7-serie rundt om i byen,i en lysegrønn farge, med voldsomme kromfelger. Spotta i tillegg Ferrarien til Mads i går, som regelrett fikk meg til å ejakuere i buss-setet. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg