Tuscani Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Sikkert denne salgs annonsen ligger enda på Autodb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Yep, that's the one, møtte den i Grønnegata her om dagen. Klarte ikke helt å bestemme meg for om den er kul eller "over the top". Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Et par spottinger: "Nydelig" Calibra, med selvbygde sideskjørt, noe som ikke var det beste jeg har sett. Sett ved esso stakkevollan : Sinnsykt pen Mercedes STV, spotta på baksiden av jobben (datakjeden) : Corrado som tidligere er snakket om, spottet på nordkjosbotn: Kul Vectra eid av en kompis av en kompis, sett i tønsvika: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Vectraen er fet.. Spotta en E46 med bjørneører i avisa: Kjørte i grøfta Politiet har opprettet sak. Fredag kveld, klokka 22.10 fikk politiet melding om ei utforkjøring på Kvaøløyveien like ved Tromsø Lufthavn. – Ingen ble skadet i utforkjøringen, men vi har opprettet sak mot sjåføren, en mann i 20-årene, fordi vi tror ulykken skjedde som følge av uaktsom kjøring, sier operasjonsleder Steinar Gudmundsen ved Troms politidistrikt. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Et par spottinger:"Nydelig" Calibra, med selvbygde sideskjørt, noe som ikke var det beste jeg har sett. Sett ved esso stakkevollan : Eieren bor på kvaløya og ser ut til å være en ganske ung kar. Stylingen på bilen ser ut til å være lakket med dårlig lakk på boks og ser ut til at det er stor fargeforskjell i fargenyansene Eieren av den bimmern som kjørte i grøfta er en kompis av meg. Litt komisk at kompisen til han som kjørte ut tok bilde av dette og sendte det inn til avisa. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpottedinNarvik Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Eieren av den bimmern som kjørte i grøfta er en kompis av meg. Litt komisk at kompisen til han som kjørte ut tok bilde av dette og sendte det inn til avisa. God kompis! ^^ Kanskje de delte penga han fikk for bildet? haha Siter Spotted in Narvik på Facebook? https://www.facebook.com/groups/113062795388716/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Da så jeg S-klassen igjen, nå er jeg sikker på hvilken det var også. :op: Helt lik denne, bare andre felger (tror jeg :op:): Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Sært skilt? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 Da så jeg S-klassen igjen, nå er jeg sikker på hvilken det var også. :op: Helt lik denne, bare andre felger (tror jeg :op:): det går en sølv farga og en svart en i byen. liker begge to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 det går en sølv farga og en svart en i byen. liker begge to. Meget pene biler.:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 God kompis! ^^ Kanskje de delte penga han fikk for bildet? haha Ikke vet jeg. Skulle vel kanskje ha gjort det siden han fikk en del skader på fronten og ene felgen. Da så jeg S-klassen igjen, nå er jeg sikker på hvilken det var også. Helt lik denne, bare andre felger (tror jeg ): La merke til en sølv på tirsdag. Var en gamling som kjørte. Står en svart en i workinnmarka også. Så ei svart MB CLS med svarte felger i dag nede i breivika hamna. Fikk ikke tatt bilde av den da jeg synes det blir for dumt å ta bilde når eieren står ved siden av. Noen andre som har sett den? Så har en kompis av meg nettopp vært å hentet seg "ny" bil som sikkert mange blir å se framover i løpet av sommeren/høsten. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Stod ei sølvgrå eldre Porsche utenfor jobben i dag, ser også mye spesielt nede på prostnesset, fint med utsikt dit :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Mener det sto en FET gullfarga bil utenfor jobben din idag :P Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Hahah, du som var innom? Syns det var noe jævlig kjent med deg :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 8, 2008 Rapporter Share Skrevet August 8, 2008 Så ei svart MB CLS med svarte felger i dag nede i breivika hamna. Fikk ikke tatt bilde av den da jeg synes det blir for dumt å ta bilde når eieren står ved siden av. Noen andre som har sett den? [/Quote] Den sto ved skillet mellom Parkgata / Dr Lies gt, hvor jeg har leiligheten min i Tromsø på Søndagen. Tok ett bilde av den, skal legge det opp :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg