knixen Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Det stemmer på evoen men ikke den andre! Kjørte bak/foran/bak cls`en på onsdag fra nordkjosbotn og inn. Utrolig tøff bil. Liker ikke alle linjene på den, men både i bakspeilet og bakfra var den grom. Den kjørte sammen med en eldre E-klasse og innimellom så de ut til å kjøre på... Flogga meg langs nyveien rett etter vollan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Nån hær såm har bilda eller mer info på dein Audien tell UP som visstnok ligg å kjøre mellom Tromsø å nordkjosbotn? E dein lik dein A4 som dæm har her i byen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Svart, tona rute, s-line pakken å jada e ei stasjonsvogn :P zh 20442?? Her e bildan :P da den fikk bot :P bilda tidligere i tråden :P det e en 2.0 Turbo me orginalt 200hk?? men mene en kompis sa han hadde prata me dæm :P at det va litt mer :) + på nåkka hk tell. så vet du om du klare å kjøre fra dem eller ikke :P Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Lt. Fuckup er nok sikker på å ha krefter nok til å kjøre fra dem, uansett hva de har trimma den stakkars 2,0 turboen til... ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Gud det var artig spotting jeg tok av sivilbilen, da den fikk p-bot:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Hehe, joda, men d e vel ikkje så lurt akkurat d da... har ikkje så mange plassa å gjemme mæ på... E ikkje overflod av Skyline i byen på en måte... Men d e jo kjekt å vite katti man bør senke farta litt... Har dæm to av dein type A4 eller e d dein hær i byen såm bruke å kjøre ut tel vollan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GunnarGT Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger -fin bil syns jeg:-) Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen.. Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også? GunnarGT - halvgammel småbarnspappa Siter ...sakte, og midt i vegen.... 2005 BMW 525 DAT,2004 SAAB 9-5 Aero x1999 SAAB 9-3 Cab,x1996 Audi A4 1,8T AVA x1988 SAAB 900 Turbo 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger -fin bil syns jeg:-) Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen.. Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også? GunnarGT - halvgammel småbarnspappa snakket me eieren for ei stund sia.. det er ikke cayenne turbo. men er fin lyd av den uansett. Nydelig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 jeg var tilfeldigvis den heldige som hentet den i bodø for eieren... Sinnsykt bra kjøreegenskaper på den. Ligger noen bilder av den noen sider tilbake... Sorte 22" felger er det på den. se side 48 for bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger -fin bil syns jeg:-) Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen.. Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også? GunnarGT - halvgammel småbarnspappa Tøff bil, 22" sorte felger passer fint på den ;) Dessverre "bare" en Cayenne S. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 "Sinnsyke" kjøreegenskaper på en Cayenne S, nuvel ... alt er relativt :) Uff, blir mye off-topic nå, har dessverre ingenting å bidra med heller, så dere for unnskylde. Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 "Sinnsyke" kjøreegenskaper på en Cayenne S, nuvel ... alt er relativt :) Uff, blir mye off-topic nå, har dessverre ingenting å bidra med heller, så dere for unnskylde. Vel, ikke veldig imponert over denne typen kritikk. For det første; hva har du kjørt av biler? Har du kjørt en cayenne i det hele tatt? Hva sammenlikner du med? Har kjørt MYE forskjellig, og at en SUV kan oppføre seg på den måten er imponerende. Ikke akkurat en M3, men uansett... Topp 5 av det JEG har kjørt... Men den er sikkert ikke bedre enn Opelen som DU eier iflg profilen din her:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Haha - du må da klare å lese litt med litt skråblikk (relativitet). Jeg prøvde poengtere at det blir litt voldsomt å si at en SUV har "sinnsyke" -kjøreegenskaper, fordi når det sies slik høres det som alle andre biler bare kan "legge seg", noe som blir helt feil. Derfor skriver jeg at alt er relativt, ja, det er nok veldig godt mulig den beste SUV-en som er, men det forbli fortsatt en SUV. ... Og ja, selvsagt er Opel-en min best i verden, den stiller da tross alt med en 2-liter som spyr ut hele 130hk, så hallo! Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Vet ikkje om d har stådd nåkka om dein hær men æ møtte på en sykt pen mustang i haakon den syvendes gate, dein får litt trekk førr fargen, såm va oransj... men dein så rimeli strøken ut, tippe slutten av 60-talle eller bynnelsn av 70... nån såm har bilda eller nåkka av dein? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aivio Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 Knipsa et bilde av den her om dagen nede ved Rema 1000 på strandveien.... Mobilbilde er da bedre enn ingenting ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg