DemptD Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Denne har jeg ikke sett før... Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Nei jeg vet ikke, er bare min personlige mening. Jeg synes ikke det høres givende ut å sitte å telle biler. Ikke noe grunn til å fyre seg. Min post var rettet mot ArcticJag, jeg var imponert over hva han visste om trafikktelling. Forøvrig er jeg ikke fyrt og helt enig med deg, det der må være jævlig kjedelig arbeid. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Denne har jeg ikke sett før... Den så jeg i sommer, var idcn merke på bakruta også.Men kjenner ikke til bilen. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArcticJag Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 ThKlinge: Det er innenfor faget jeg driver med til daglig... Nick Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet September 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 I morgen kommer en svart Alfa 155 til tromsø, og blir værende der en stund framover. LOOK OUT :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Hadde det stått Q4 DTM bakom skulle jeg orka å bry meg :p Standard 155 er ganske kjedelige greier igrunn. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joerney Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Min post var rettet mot ArcticJag, jeg var imponert over hva han visste om trafikktelling. Forøvrig er jeg ikke fyrt og helt enig med deg, det der må være jævlig kjedelig arbeid. Men da er vi jo enig ;) Satt forøvrig noen idag og ved rundkjøringa nedafor sykehuset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yeepzi Skrevet September 17, 2008 Rapporter Share Skrevet September 17, 2008 Denne har jeg ikke sett før... denna mener jeg har stått en go del på kaikanten ved rica ishavshotell i sommer! Siter -Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244 X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 I morgen kommer en svart Alfa 155 til tromsø, og blir værende der en stund framover. LOOK OUT :D :driving Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 ingen som spotter noe spennende i det siste? Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Njæ, eller jo, Møller har fått inn nye RS6 til en kunde. Så den bli klargjort i går og på prøvekjøring i dag. Grei familiebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 Njæ, eller jo, Møller har fått inn nye RS6 til en kunde. Så den bli klargjort i går og på prøvekjøring i dag. Grei familiebil vet det bruker stå en feeet bil utenfor hertz ofte;P Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 I morgen kommer en svart Alfa 155 til tromsø, og blir værende der en stund framover. LOOK OUT :D Er vel lite å se opp for, så lenge du ikke har lappen. :op: Selv om man har en "spesiell" bil, så er det da ingen vits å parkere slik: Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 så en breddet 3 serie cab her om dagen, med den styggeste bakluken/spoileren som noengang er puttet på en slik flott bil... Kunne vært fin ellers.. Klingen spottes jo ofte! Spottet mye bra i Berlin i helgen, veyron, diverse ferrarier, gallardo, pluss et billøp for klassiske biler. Var utrolig mye fint der jeg, og noe fikk jeg tatt bilde av. Ur quattro bl.a.. jensen interceptor, de tomaso, og mange fler... citroen ds... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet September 18, 2008 Rapporter Share Skrevet September 18, 2008 så en breddet 3 serie cab her om dagen, med den styggeste bakluken/spoileren som noengang er puttet på en slik flott bil... Kunne vært fin ellers.. Klingen spottes jo ofte! Spottet mye bra i Berlin i helgen, veyron, diverse ferrarier, gallardo, pluss et billøp for klassiske biler. Var utrolig mye fint der jeg, og noe fikk jeg tatt bilde av. Ur quattro bl.a.. jensen interceptor, de tomaso, og mange fler... citroen ds... Jeg spottes ofte? :o Synes jeg er sjelden ute å ruller... hehe En bredda 3-serie cab? Var den sort? Isåfall er det vel 3-serien til Steffen Westby. Synes fortsatt det er utrolig at han velger å gå fra en Mitsubishi Lancer Evo 6 til en BMW cab, men om han er fornøyd så... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg