Jesse Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Og den der E39'en med dekaler.... Noen som har bilder av den? Det har jeg!Jeg som eide bilen før den ble solgt til Tromsø.Jeg som har lagt på den vinylen.Har før og etter bilder....hehe :rolleyes: Før............ Etter......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Rino som eier den der i dag. Han har tatt av vinylen. på alt bortsett fra sideskjørtene?? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 d han slit mest med e jo felg/dekk å senkinga, løse kappa senkefjærer e væl ikkje biltilsyne så gla i.... dørhandtakan kan dæm ikkje si nåkka på, ratte vet æ ikkje... åsså selvfølgeli hvis den sjekke motorn da, da har han å trøbbel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth_pia Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 d han slit mest med e jo felg/dekk å senkinga, løse kappa senkefjærer e væl ikkje biltilsyne så gla i.... dørhandtakan kan dæm ikkje si nåkka på, ratte vet æ ikkje... åsså selvfølgeli hvis den sjekke motorn da, da har han å trøbbel. Dekk felg er som regel ikke noe problem å få godkjent visst man er innenfor +/- 5%. Har da hadd "gromme" dimesjoner på MB før. Ratt MÅ man ha papirer på hvist det er under 14" viser praksis seg. Senkesett SKAL man ha papirer på, og fjærkapping er ikke jeg noen FAN av. MB er jo ikke kjent for å ville godkjenne motorbytte. Selv ikke fra 2,0 til 1,8. Kan bli en nøtt å knekke, men er da godkjent mye rart i tyskland. Bare å få tak i TUV-papirer....... Kan ikke forstå hvorfor dette skal dokumenteres til politiet. Er da de som skal dokumentere ulovligheten er det ikke? Hadde sendt bilen til tilsynet hadde jeg vært politiet. De har bare lov å sjekke "småting" som dekk, lys, osv... Siter http://WWW.CRAZY-RACING.COM Polo MPI, mye morro for 6dl på mila... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Hvordan biltilsyn er det dere har ? Minner om Nazi Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Dekk felg er som regel ikke noe problem å få godkjent visst man er innenfor +/- 5%. Har da hadd "gromme" dimesjoner på MB før. d som er e at han ikkje e innførr 5%, orginalt 14 tommere, han kjøre på 16 tommere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ikke tomman som e problem. e den totale omkretsen på hjulet, inkl dekk som skal være +/- 5%.. Jo større dekk dimensjon, jo mindre profil. Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avest Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ikke tomman som e problem. e den totale omkretsen på hjulet, inkl dekk som skal være +/- 5%.. Jo større dekk dimensjon, jo mindre profil. ok, æ som har misforstått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Spotta en sølvgrå Opel Speedster ved røstbakken i kveld. Fet bil. Søstra mi sa hu kjente han og han var fra byen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grandiosa Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Rino som eier den der i dag. Han har tatt av vinylen. på alt bortsett fra sideskjørtene?? Alt bortsett fra skjørtene ja.. Siter Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Motoren på gamle bilen min "Candygold" er en 2,3. Men skjønner ikke at de kan si noe på det. Jeg hadde en vanlig 2 liter som jeg kasta og satte oppi en 2,6 L Rekkesekser, ikke no problem å godkjenne det. Trenger bare å bytte stabstag , fjærer og bremser. Når det gjelder 2,3 litern så har jo den samme bremser som 2 literen , alt er likt. Håper han får ordna det da.... :) Har hatt noen timer på den bilen.... Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 All respekt til deg Den bilen er et stort glis! Noen som har noe update på hvordan det gikk på biltilsynet? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 All respekt til deg Den bilen er et stort glis! Noen som har noe update på hvordan det gikk på biltilsynet? Jeg prata med han forrige uke. Da hadde han enda ikke vært, men han sa at han kunne ikke kjøre med bilen før han hadde godkjent det. så han var ganske skvetten når han tok seg en tur. Jeg kan prøve å finne ut i morgen om han har vært. møter han nok da, jeg møter uansett dama, så finner nok ut. Er litt spennende å høre, jeg vet om flere som har fått mangellapp på breie dekk/felger i Tromsø i det siste. Det tærer :( ps. han hadde forresten fått knekt venste forspeil når jeg møtte han, så det var bare gaffatapet på. Var visst ei skreppe som skulle parkere bilen hans. hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 hmm tragisk,.. men du får si fra til han at han får et slikt speil der dem selger Bmw i 'Tromsø. Det koster ikke så ille mye. Speilet er fra 76- Bmw e-21. Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraMkIV Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 eclipsen stod ved kræmer før :P Kjenner han som hadde den, bytta den inn og fikk seg en Nissan King-Cab i vår. Sist jeg så bilen sto den til salgs hos Nissan-forhandleren. Han kjøpte ny bil pga veiene og snømengdene i Tromsø... Tore Sommertreff CREW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg