Drinkmix Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 hehe, ja kjent "kryss" å bli stoppa i dær. Dæm står lengere bort mot stasjon så kommer ho fine lærlingepurken som lure bak hjørne på pole. Den nissan burde væl snart være ferdi testa å prøvekjørt no, e d ikke derfor man har PRØVEskilt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Vis litt initiativ da... 2008 AUDI RS6 På leasing, så de vanlige kildene sier ikke hvem som disponerer den. Nick Skal visst være en rein-eier eller noe sånt ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 d.v.s statsfinansiert? JAVEL, over til noe annet. Hvilken homo kjører en hvit A3 stvogn?. Sotet ruter bak Bstolpen Isåfall kom djævelskapen med HØY ego faktor inn i rundkjøringa med UNN, fra retning stakkevollan, i ytterfeltet kjørte han som om han hadde enerett på både vei og samtlige bila som va inne i rundkjøringa. Som han burde vite så har han ikke anledning til å ta ytterfelte når det satans pakke skal videre mot byen. Så får å vise kæm som e tøffest i værden bryt han bare på, gjer sæ faen i alle andre bila som lægg sæ rætt. Bruke fløyta som om han ikke har vært borti anna redskap i sitt liv da en stakars lægg sæ rætt inn før han. Den fløyta heng sæ opp langt forbi breivika samtidi som lyshornan blinke febrilsk på at han gjorde rætt i rundkjøringa. Skjedde 16:25. Han foran kjørte en eldre stv. Audi 100, muligens en 2.3Q. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Så også at Skyline-en va stoppa utfor ICA. Noen som vet ka som va greia? VWgolf1: Har sedd biln før, men ikke med den adferden du beskriv.. Forøvrig e det mange idiota som rulle rundt. Kjørte mot Kroken for et par kvelda sia, i temmelig grei driv. Så kommer det en idiot i en mørk BMW E34 ned fra Lunheim å legg sæ ut rett foran mæ! Måtte vrenge over i venstrefeltet for å ikke treffe tosken i sia, nokka æ i ettertid tenke æ burde gjort likavel, sia æ har en liten bulk æ vil bli kvitt... :D Fint sladdeføre no forresten. Noen som vet om Ramfjorden åpne i år? Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Går to rimelig identiske hvite A3 Sportbacks i Tromsø, med sotede ruter så ikke godt å si hvem av dem det er :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Siden vi likevel er inne på fjottsjåfører her i byen, vil jeg komme med en oppfordring til eieren av en nyere Bimmer 5-serie med senk og schwære felger til å friske opp litt på trafikkskiltene. Neste gang gidder jeg ikke stoppe! http://www.vegvesen.no/vegskilt/vikepliktskilt/jpg/202_0.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Så den blåe R34 i byen i går kveld utfor ICA/Vinmonopolet med prøveskilt stoppet av purken :P Dessverre, så har vi en del maktsyke politifolk her i byen å det var broren min som ble stoppe, politiet var veldig ivrig på å ta skiltene (igjen...) Men ettersom de ikke har grunnlag til dette, fikk jeg ut skiltene raskt sist og de fikk ikke tatt inn skiltene denne gangen. Så lenge en bil står til salgs og det er kunder som kjører med kjøreseddel, så er alt på stell. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Så den blåe R34 i byen i går kveld utfor ICA/Vinmonopolet med prøveskilt stoppet av purken :P Dessverre, så har vi en del maktsyke politifolk her i byen å det var broren min som ble stoppet, politiet var veldig ivrig på å ta skiltene (igjen...) Men ettersom de ikke har grunnlag til dette, fikk jeg ut skiltene raskt sist og de fikk ikke tatt inn skiltene denne gangen. Så lenge en bil står til salgs og det er kunder som kjører med kjøreseddel, så er alt på stell. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Går to rimelig identiske hvite A3 Sportbacks i Tromsø, med sotede ruter så ikke godt å si hvem av dem det er :D Den ene bilen har noen heftige sommerfelger...:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Opprinnelig skrevet av thklinge Vis innleggGår to rimelig identiske hvite A3 Sportbacks i Tromsø, med sotede ruter så ikke godt å si hvem av dem det er Den ene bilen har noen heftige sommerfelger...:) Ene er med svart tak, og denne er en 1,6 bensin uten quattro. Den andre er en 2,0 tdi og me quattro om jeg ikke husker helt feil. Og den med svart tak bruker å stå i hamna. Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Siden vi likevel er inne på fjottsjåfører her i byen, vil jeg komme med en oppfordring til eieren av en nyere Bimmer 5-serie med senk og schwære felger til å friske opp litt på trafikkskiltene. Neste gang gidder jeg ikke stoppe! http://www.vegvesen.no/vegskilt/vikepliktskilt/jpg/202_0.jpg Ble nysgjerrig på om det er meg du sikter til? ;) Men så har jeg ikke brukt Bimmern på rundtom to måneder, så det skulle da være litt rart... :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Ene er med svart tak, og denne er en 1,6 bensin uten quattro. Den andre er en 2,0 tdi og me quattro om jeg ikke husker helt feil. Og den med svart tak bruker å stå i hamna. Jeg har lav bil, ser ikke taket fra der jeg sitter ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Var i Tromsø idag. Masse fint og se, selv om det er snø og frost :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Er en del fint i Tromsø ja:) Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 spotta sivil impreza'n utfor grand :P hadde stoppa en audi 100 el audi 80 trur æ.. noen her? så dem hadde panseret oppe også ? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg