cossigjengen Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Mats det er greit med rwd på en slitn bmw, men på en pick-up med 500 gampa så ville ikke jeg valgt det for å si det på den måten;P sliten? lat e vel meir orde... Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Spotta Mr. Thklinge sin Astra i grønnegata i går. Trykk for større bilde, sorry for mobilkvalitet Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Siden dette er den offesielle Tromsøtråden, og bilen trenger penere plastlister, så, er det noen som vet hvor Owatrol sin Polytrol selges, i denne byen? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Haha, ser ut som jeg har parkert i fylla :p Var en issvull ved fortauet som jeg ikke kom meg over så jeg måtte parkere litt på skrå. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Tror du må selge bilen din Thorstein, begynner å bli ganske så lei den her på spottingstråden :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Den er grei Hans! Men har mine tvil om at den neste bilen blir noe mer diskret.. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnorge Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 du låg bak meg når jeg hadde kjøretime igår thklinge, eller var det onsdag... pen bil! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Thanx! Og hvis du kjører med Vidar, hils :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnorge Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 hehe, kjører med karlsen trafikk skole ;) men går det to slike i byen? har sett en til som ikke er fult så fin som din :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 Går vel 6 stk Astra Coupè i farge Titan Gold her i byen dessverre. Min med komplett Rieger-pakke, Martin sin turbo, tre standard 1,8 coupeer og en 1,8 med Irmscher-leppe foran og bak. I tillegg er det en astra cab i samme farge innom byen iblant, men eieren bor ikke her. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnorge Skrevet Mars 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2009 oja så pass ja! den andre jeg har sett er vel den med leppa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Er vel på tide å bytte navn på tråden nå, til "Vi som har spottet thklinges bil", eller? :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2009 Nå snakket vi jo om andre Astra Coupèer i Titan Gold da, og det er jo absolutt "spotting" så vi er ikke SÅ langt OT ;) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wickeddark1 Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Oj, så en feit sak her i rundkjøringa i breivika før helga. Bmw M5 av type ny. Fin lyd av den. Flere som har sett den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Spotta en Lexus IS-F idag. Riktignok i utstillingshallen da. Grom lyd var det iallefall i den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg