Hansy Skrevet Oktober 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2005 vel, her er bilen min. er faktisk den eneste i tromsø som har slik, finnes en på finsnes som har en eldre modell, men bortsett fra det vet jeg av ingen her i nord :) dette er en Rover 620ti, 2L turbo motor som yter 200hk. innvendig er det lyst helskinn interiør, og tredetaljer. og veldig gode seter :) har nylig kjøpt den, så har ikke gjort noe spez med den ennå. skal kjøpe komplett senkesett til den til våren, og fikse diverse andre småting. men bilen er en utrolig artig og kvikk bil å kjøre hvertfall :) Nydelig bil!elsker Rover :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trEdge Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Vi har jo hvertfall to Corvetter her i byen også ;) Det står en gammel svart en med maritime om sommeren. også kom det en splitter ny en hit til byen i sommer. Det er biler jeg har lyst på :D Foresten den sølvgråe Skyline som går her i byen er det R34? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Sølv..? Da må den være ny. Stian har en Skyline R32 som var sølv, men som nå er lakket blå med sort panser. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er kommet en e63 645ci til byen no nylig ;D Nydelig og dyr bil =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har dokker ikke noen bilder av fete tromsø biler? har en kompiss som kjør en rs blå audi a4 1.8tq å en som kjøre en nissan 200 s13 i tromsø.. Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Aston Martin til Stig er jo temmelig rå da, samme med Maseratien han skal bygge om til drifte bil. Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vi har jo hvertfall to Corvetter her i byen også ;) Det står en gammel svart en med maritime om sommeren. også kom det en splitter ny en hit til byen i sommer. Det er biler jeg har lyst på :D Foresten den sølvgråe Skyline som går her i byen er det R34? Den svarte er det en jeg mistenker for og være bone som eier.. han som hadde den ene camelon farga mx5a som gjikk i byen.. Den nye blir nokk aldri registert;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har dokker ikke noen bilder av fete tromsø biler? har en kompiss som kjør en rs blå audi a4 1.8tq å en som kjøre en nissan 200 s13 i tromsø.. Farge på s13 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 rød. holder til på stakkevollan Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomelitn Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 john ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen som har sett eksbilen min da? Triller sikkert rundt med 14 vinterfelger med "kæpslær" nå... Er forresten han som kjøpte den av meg som står bak bilen der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 har sett en svart del sol, men den har MASSE styling og e syyyykt lav... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 john ? jepp han jon H! Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 har sett en svart del sol, men den har MASSE styling og e syyyykt lav... Oki.. Blir vel lettere å se den med Momo Corse black felga på igjen til våren.. Tror nok ikke at han har satt på mye styling på denne ihvertfall :p... Han virker som originaltype :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Spotta nylig den sølvgrå Lancer Evo TME-en. Dro på som faen forbi busstoppe oppmed kongsbakken, og nøys fælt. :D Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg