RS-Turbo Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Lancer Evo 6? Jau! Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet Mars 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 Lancer Evo 6? Er vel noe slikt ja. Gikk fælt. :) Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2009 On topic, hvilken modell er den gule Hondan som står på prestvannet?.. NSX?.... Er en Civic Del Sol, kul bil, ganske stilfull, ikke mye motor, dog. Fet "nsx" :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimb0o Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 syns æ spotta han der hanzy i tunnelln nettopp.. liten alfa-sak som kom i et voldsomt driv etter mæ! dårlig tid?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 syns æ spotta han der hanzy i tunnelln nettopp.. liten alfa-sak som kom i et voldsomt driv etter mæ! dårlig tid?;) Haha, tvile på det, pusi står godt plassert i en varm garasje, innerst i balsfjord :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimb0o Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Haha, tvile på det, pusi står godt plassert i en varm garasje, innerst i balsfjord :P hehe, okei. fort gjort å se feil i speilet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Er en Civic Del Sol, kul bil, ganske stilfull, ikke mye motor, dog. Fet "nsx" :D Er en kompis av meg fra Mo som har denne, han studerer i byen. Den ble knust i forrige uke dessverre, da han kjørte over Saltfjellet. Heldigvis hadde han englevakt, og kom fra det hele med mindre skader. Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Shit, han hadde flaks, han bor like i nabolaget her. Var en stilfull bil, iallefall... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Dette er en "annerledes" type spotting, men siden det ikke er noen Troms/Tromsø-seksjon på forumet så blir det her: Jeg ser etter den/de idiotene som trodde det var en god idè å klatre på bilen min natt til torsdag den 26. mars på Domuskaia i Tromsø. Fikk endel riper på panseret, en skadet vindusvisker og et tak som buler nedover. angry2 Har ikke fått takst på skadene enda, men vil tro det er en 10-15 tusen på retting og lakking av taket. Belønning utloves til den/de som finner ut hvem som står bak. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lt.Fuckup Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Dette er en "annerledes" type spotting, men siden det ikke er noen Troms/Tromsø-seksjon på forumet så blir det her: Jeg ser etter den/de idiotene som trodde det var en god idè å klatre på bilen min natt til torsdag den 26. mars på Domuskaia i Tromsø. Fikk endel riper på panseret, en skadet vindusvisker og et tak som buler nedover. angry2 Har ikke fått takst på skadene enda, men vil tro det er en 10-15 tusen på retting og lakking av taket. Belønning utloves til den/de som finner ut hvem som står bak. I Hælvette, sånne folk skulle vært kastrert... på den gammeldagse metoden, me to steina... evt ei rusten klipa... Håpe du finn ut av d... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Dette er en "annerledes" type spotting, men siden det ikke er noen Troms/Tromsø-seksjon på forumet så blir det her: Jeg ser etter den/de idiotene som trodde det var en god idè å klatre på bilen min natt til torsdag den 26. mars på Domuskaia i Tromsø. Fikk endel riper på panseret, en skadet vindusvisker og et tak som buler nedover. angry2 Har ikke fått takst på skadene enda, men vil tro det er en 10-15 tusen på retting og lakking av taket. Belønning utloves til den/de som finner ut hvem som står bak. Huff, virker som du aldri får ha den bilen i fred :/ Håper for din del at du finner hvem som har gjort dette.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 snakk om uflaks du ska ha da :S 3gangen det skjer uhell/herverk?? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Tja, var hærverk på bilen samme kveld som jeg kom hjem med den, men det er over 3 år siden. Dette er første gang det skjer noe mens jeg er parkert på jobb. Shit happens. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NidNick Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Bra han vraka den civicen, den var nasty!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke84 Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 hmmm så no ut som en crx da? Siter - mazda6 stv. 05mod http://www.bilforumet.no/prosjektforum/186991-bakke-s-mazda6-stv.html - http://www.GEimport.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg