thklinge Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Takker! Synes den ble litt i laveste laget bak da jeg bytta til "sommerfjærene" som er fra KW. I tillegg ble det litt lite plass til 20" hjul når den ble så lav bak, så skal justere den litt opp bak og litt ned foran så blir det bra :) Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Takker! Synes den ble litt i laveste laget bak da jeg bytta til "sommerfjærene" som er fra KW. I tillegg ble det litt lite plass til 20" hjul når den ble så lav bak, så skal justere den litt opp bak og litt ned foran så blir det bra :) Så deg i byen tidligere i ettermiddag, og det så enormt GROMT ut! :D En av svært få biler jeg har sett som faktisk kler sorte felger.. :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 BMW eiere! BMWCCN treff for Troms-avdelinga på Universitetsområdet i Breivika førstkommende lørdag, 30. mai, kl. 13.00 :) Deretter drar de som ønsker det på dragen, for så å kunne ta seg en lystig tur ut på byen når de nattetimene siger på... ;) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2009 Så deg i byen tidligere i ettermiddag, og det så enormt GROMT ut! :D En av svært få biler jeg har sett som faktisk kler sorte felger.. :) Jeg var skeptisk selv, sorte felger er vanskelig å "dra av", men det ble bra! Blir enda bedre med mørkere lykter rundt om. Sort på gull funka :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mai 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2009 Flott bil ja, blitt meget pen til"slutt"? :) Men er egentlig dritlei hele omtalen av den Opeln. Finnes det ikke andre biler i tromsø man kan henge seg opp i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Mai 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2009 Spotta denne på Shell`n i Tromsø sentrum i går kveld. Samt en del Bmw`er i kollonne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speednight Tromsø Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Det er noen dritkule Impreza i byen nå.:thumb og dette er en av dem(og flere kommer...helst sikkert, kanskje på kvaløya?) . Burde prøve å få lagt ut bilder av dem? Siter http://www.speednight.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Stod på jobb på lørdag, plusselig legger jeg merke til en hel haug med BMWer på prostnesset, så begynte å stusse hva det var, uansett, et dårlig oversiktsbilde: Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juni 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Spotta denne på Shell`n i Tromsø sentrum i går kveld. Samt en del Bmw`er i kollonne.http://i46.photobucket.com/albums/f111/stianvolvo/IMG_3170-Kopi.jpg Trur den imprezaen hører til på skjervøy. Siter Spotting på Finnsnes Min E39 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knixen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 hvit tøff caravelle med hvite 20" spotta i kveld ved kræmer... 760 tlf nummer på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Apropos Caravelle så er nybilen til Morten / Arctic Event dritkul, sort HiAce med 20" hjul og sølv-dekor. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 ja,så den hær om dagen. synes det passa bra med dekor. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossigjengen Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 det er en transporter, og tilhører morten hos Mdesign i svolvær :) Siter - BMW 318i 00' aerodynamic http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=68740 x toyota carina e 2,0 x opel kadett gsi http://www.dekklageret.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Spottet denne på en gjesteparkering til et borettslag i byen, ikke helt etter min smak men er ihvertfall noe utenom det vanlige. Spottet denne samme dagen på nordøya: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Juni 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2009 Den Bimmern står ofte der. Racingrigga. Noen som vet noe mer om den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg