Steffen Skrevet Februar 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2003 Hei jeg lurte på når navi bli tilgjenglig i A6en jeg ! takk for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-Audi Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Vet ikke når navi. ble tilgjengelig, men navi + ( tv skjerm i midtkonsollen) ble tilgjengelig på 98 modellen. Dvs det "nye" karosseriet. Men det er jo noen biler som ble og blir levert med navigasjon i kjørecomputer vinduet. Denne versjonen kan jeg tenke meg at kom tidligere, men hvem vet………… Sikkert noen andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Den lille kom fra 98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 20, 2003 Rapporter Share Skrevet April 20, 2003 Hvis det er softwearen du mener, tror jeg ikke det har kommet noe ordentlig kart til Audi før 99 enda. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Har en 99 mod, laga sent 30 des 98. Har kartplate til den, kom i sommer. Funker som fjell. Det fantes ikke norsk plate i Februar når jeg henta bilen. Har den lille navi'n. Siter Member of The Rapid Transit System ---------------------------------- 1970 Plymouth Barracuda, 340 1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Rhaps Har en 99 mod, laga sent 30 des 98. Har kartplate til den, kom i sommer. Funker som fjell. Det fantes ikke norsk plate i Februar når jeg henta bilen. Har den lille navi'n. Hvem har laga det kartet? Er det TeleAtlas? Dekker det hele Norge, eller kun sør-norge? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rhaps Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Tele Atlas har laga kartet, men det er en Blaupunkt utgivelse. Er to cd'r en cd med Hele danmark, sørnorge, og sørsverige. Den andre cd'n har Hele norge og hele Sverige. Siter Member of The Rapid Transit System ---------------------------------- 1970 Plymouth Barracuda, 340 1990 Audi 200 Quattro Avant, 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg