Gå til innhold

Strømstad Skjærtorsdag!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir nesten litt flau over å være norsk når jeg ser tvreportasjer fra Strømstad... ahahahhaha

Du også ja? Fint vi er fler...

 

Men brodern var der, kjørte rundt i en mørkegrå Suzuki Vitara, bredda, krom kufanger, stigtrinn og kjører på 295/60/15 dekk.

Noen som så den? Eller har bilder?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skammer meg over å være nordmann når jeg ser slikt som man ser der nede.. ahr vært der sjøl et par år.. for å titte.. og da turde jeg faen ikke snakka norsk.. de fleste oppfører seg pent.. men når jeg ser alle de slitne volvo'ne med sørstatsflagg og dritingse nordmenn som flekker ræv.. fy faen.. flaaau blir man

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også ja? Fint vi er fler...

 

Men brodern var der, kjørte rundt i en mørkegrå Suzuki Vitara, bredda, krom kufanger, stigtrinn og kjører på 295/60/15 dekk.

Noen som så den? Eller har bilder?

Var der for første gang i år. Så bilen til broren din. Så ut som det satt litt for mange i den...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok turen over for en liten handel og litt kikking på denne galskapen. Første gang for meg. Mye rart å se. Men å se folk som spyr ut av døra på bilen foran i 80kmt kl 07.30 var nok en liten høydare.

 

Kaia i Horten Kl 09.15

Start.jpg

 

Bilde010.jpg

 

Bilde021.jpg

 

Bilde022.jpg

 

Hva skal en si? God stemning? Kl 09.20

Bilde025.jpg

 

Var ingen kø over grensa, men litt kø var det inn til sentrum.

Bilde033.jpg

 

Stakkar BMWen ble utsatt for etpar tyngre angrep på taket.

Bilde040.jpg

 

Vel inne i sentrum var det som sagt, mye forskjellig å se. Jeg plasserte bilen utenfor maset, og tok beina fatt. Fine biler:

Bilde055.jpg

 

Bilde057.jpg

 

Bilde082.jpg

 

Bilde099.jpg

 

Gamle biler:

Bilde079.jpg

 

Bilde093.jpg

 

Jenter :rolleyes:

Bilde051.jpg

 

Rare & fulle normenn:

Bilde065.jpg

 

Bilde107.jpg

 

Og en hau med stygge biler (dette må være en av de styggeste e36 jeg noen sinne har sett..)

Bilde050.jpg

 

Mi kjerre

Bilde144.jpg

 

Fikk handla litt ;)

Bilde147.jpg

 

sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har bilder av oss da ? kjørte i 3 stk amerikanske stv... en olds, en likbil (malibu) og en caprise ?

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår