Kristiansen Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hei! Sikkert mange her som har vært i sverige idag.... :) Og sikkert en del som tok bilder... Hva med å legge de ut her ? Siter MHV Stig Are Kristiansen <a href="http://www.ford-granada.tk">www.Ford-Granada.tk</a> <a href"http://www.hortenstreetracers.no">www.HortenStreetRacers.no</a> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg blir nesten litt flau over å være norsk når jeg ser tvreportasjer fra Strømstad... ahahahhaha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg blir nesten litt flau over å være norsk når jeg ser tvreportasjer fra Strømstad... ahahahhaha Du også ja? Fint vi er fler... Men brodern var der, kjørte rundt i en mørkegrå Suzuki Vitara, bredda, krom kufanger, stigtrinn og kjører på 295/60/15 dekk. Noen som så den? Eller har bilder? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 jeg skammer meg over å være nordmann når jeg ser slikt som man ser der nede.. ahr vært der sjøl et par år.. for å titte.. og da turde jeg faen ikke snakka norsk.. de fleste oppfører seg pent.. men når jeg ser alle de slitne volvo'ne med sørstatsflagg og dritingse nordmenn som flekker ræv.. fy faen.. flaaau blir man Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa 1.0L Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Venter selv i spenning på bilder og/eller filmklipp! Tok kun et lite bilde med mobilen av "vår" bil. Jeg dekorerte vinduet med lekre kunstverk. Det kom ikke med på bilde, men rett under vinduet så står mobilnummeret til sjåføren/eier av bilen hehe. Noen som kjenner igjen "pikken min" fra igår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du også ja? Fint vi er fler... Men brodern var der, kjørte rundt i en mørkegrå Suzuki Vitara, bredda, krom kufanger, stigtrinn og kjører på 295/60/15 dekk. Noen som så den? Eller har bilder? Var der for første gang i år. Så bilen til broren din. Så ut som det satt litt for mange i den... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 For mange? Tja, aner ikke jeg. Han nevnte bare fire. Men fire stk. i den lille bilen blir fort trangt. Tror ikke den er godkjent med fler sitteplasser engang. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Noen her vel noen bilder å komme med vel? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jeg tok turen over for en liten handel og litt kikking på denne galskapen. Første gang for meg. Mye rart å se. Men å se folk som spyr ut av døra på bilen foran i 80kmt kl 07.30 var nok en liten høydare. Kaia i Horten Kl 09.15 Hva skal en si? God stemning? Kl 09.20 Var ingen kø over grensa, men litt kø var det inn til sentrum. Stakkar BMWen ble utsatt for etpar tyngre angrep på taket. Vel inne i sentrum var det som sagt, mye forskjellig å se. Jeg plasserte bilen utenfor maset, og tok beina fatt. Fine biler: Gamle biler: Jenter :rolleyes: Rare & fulle normenn: Og en hau med stygge biler (dette må være en av de styggeste e36 jeg noen sinne har sett..) Mi kjerre Fikk handla litt ;) sombrero Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ingen som har bilder av oss da ? kjørte i 3 stk amerikanske stv... en olds, en likbil (malibu) og en caprise ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Laaars: Bilen til broren din va sinnssykt fet! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 http://www.aftenposten.no/spesial/bildeserier/article1002718.ece lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Haha.. Det der altså. Drøy tradisjon ;) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jeg tok turen over for en liten handel Fikk handla litt ;) Litt? yodude Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jøss, selger de Mountain Dew på boks i Sverige nå? SWEET... digger Mountain Dew. Får ta en svensketur snart da. Og Capri-Sonne må jo med :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg