Gå til innhold

Noen som har noe å si om Strømstad?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Syntes det er synd at det er så sinsykt mye flatfyll. Det ødelegger mye. Også inntrykket vi gir svenskene. Ikke rart innbyggerne ikke vil ha oss der.

Og at SILOP'en blir mer og mer lik norske Politi hva angår tolleranse.

Og hvorfor i HÆLVETE må alle slippe flaskene sine rett ned når de har tømt de???? angry

Ellers et supert treff. Det er tross alt en av Norges største biltreff :rolleyes:

Mye kult å se på som jeg aldri ville satt på min egen bil :eek: damndamn = høy underholdningsfaktor.

De skulle seriøst hatt en fast børneplass. Hvor en ikke risikerer bot, for å fått litt kontrol på det. (hinthint grinchy )

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke et av norges største biltreff.

Dessuten ligger ikke Strømstad i Norge :rolleyes:

Dere må da snart lære at dette er et treff for fulle folk i slitne rånebiler " stort sett"

Hender jo at noen andre dukker opp og, men å bli sinna for at fulle folk dunker borti bilen er jo noe man bare må regne med.

Bedre å holde seg hjemme da.

Er mye artigere i Halden 16mai syns jeg.

Er litt mere å se på.

Mye fete amcars der og isteden for fylliker som holder en oppblåsbar barbara ut av vinduet i en blodsenka sliten volvo.

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo ikke så mye bedre i halden senere på kvelden igår da sandvik..og såvidt jeg kunne se var du der :P

Det kan jo være litt til opplysning til alle dere som var i strømstad og dro hjem, festen er ikke slutt med det!! Dra innom svinesund, kjøp med grillmat, finn dere en fin plass og fyr opp grillen å greier, og dra til halden på kvelden..

Litt sent å si det nå men..neste sjanse er natt til 1.mai, og 16 mai.

www.nordicautotech.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da ikke et av norges største biltreff.

Dessuten ligger ikke Strømstad i Norge :rolleyes:

Ehmmm. Ironi, hørt om det :hello:

Strømstad er nesten mer norsk en Svensk, ivertfall på denne dagen. Og få steder som samler flere norske biler en her. Derfor "En av norges største biltreff". :peace:

320si -06
535i -87
528i -85
5xxi? -82 prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider