Volvo 740 racing Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Hei, vet ikke hvor jeg skal legge detta, så jeg legger det her. Hvordan var det i Strømstad? Noen som kan fotelle noe? :) Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Syntes det er synd at det er så sinsykt mye flatfyll. Det ødelegger mye. Også inntrykket vi gir svenskene. Ikke rart innbyggerne ikke vil ha oss der. Og at SILOP'en blir mer og mer lik norske Politi hva angår tolleranse. Og hvorfor i HÆLVETE må alle slippe flaskene sine rett ned når de har tømt de???? angry Ellers et supert treff. Det er tross alt en av Norges største biltreff :rolleyes: Mye kult å se på som jeg aldri ville satt på min egen bil :eek: damndamn = høy underholdningsfaktor. De skulle seriøst hatt en fast børneplass. Hvor en ikke risikerer bot, for å fått litt kontrol på det. (hinthint grinchy ) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwjente Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 skikkelig harry greier!! var der i fjor. var der i dag. var et par idioter som sparka borti biler og styra helt vilt angry de havna i kasjotten m'm Siter aneglsmili B M W aneglsmili Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maroc Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Syns det var var mye bra der og myyye dårlig og, men synd med all den fylla og de hævlevet tom flaskene. Bilen vi kjørte gikk til dunderdass da all kjøleveska begynte å renne ut, men kom oss hjem til slutt.. Siter 1994 Golf III GTI 16v :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Dette er da ikke et av norges største biltreff. Dessuten ligger ikke Strømstad i Norge :rolleyes: Dere må da snart lære at dette er et treff for fulle folk i slitne rånebiler " stort sett" Hender jo at noen andre dukker opp og, men å bli sinna for at fulle folk dunker borti bilen er jo noe man bare må regne med. Bedre å holde seg hjemme da. Er mye artigere i Halden 16mai syns jeg. Er litt mere å se på. Mye fete amcars der og isteden for fylliker som holder en oppblåsbar barbara ut av vinduet i en blodsenka sliten volvo. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Endel håpløse folk der ja ! Men mye morro å se på og filme :D Legger ut en film etter hvert.... Her er 2 små klipp: NB: BRUK HØYREKLIKK - LAGRE SOM http://www.porsgrenland.no/940/940klipp.wmv http://www.porsgrenland.no/940/940klipp2.wmv Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noric Autotech Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Var jo ikke så mye bedre i halden senere på kvelden igår da sandvik..og såvidt jeg kunne se var du der :P Det kan jo være litt til opplysning til alle dere som var i strømstad og dro hjem, festen er ikke slutt med det!! Dra innom svinesund, kjøp med grillmat, finn dere en fin plass og fyr opp grillen å greier, og dra til halden på kvelden.. Litt sent å si det nå men..neste sjanse er natt til 1.mai, og 16 mai. Siter www.nordicautotech.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg var nok ikke der nei.. Var nok min kjære bror. Men ja , jeg bor i Halden da, men satt heller hjemme med en god film og dama i armkroken:) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Dette er da ikke et av norges største biltreff.Dessuten ligger ikke Strømstad i Norge :rolleyes: Ehmmm. Ironi, hørt om det :hello: Strømstad er nesten mer norsk en Svensk, ivertfall på denne dagen. Og få steder som samler flere norske biler en her. Derfor "En av norges største biltreff". :peace: Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg