gti_16v Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Skrev dette i golf 2 forumet, men skriver det her også. Tenkte jeg skulle få renset skikkelig ut av bilen og får fikset opp dørken, tatt ett rust hull og lagt på ny beskyttelse o.l. Er det noen som vet hva det er som ligger under lakken i dørken, og som vet om en grei måte å få det bort på? Er noe gummi greier tror ikke det er asfalt plater. Eller må det skrapes/slipes av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Under lakken?? Under lakken på min (Golf mk1) og på en kompis sin (Golf mk2) er det reint stål... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Ligger ihvertfall noe seige greier under lakken i golvet inne i min toer golf, dette gjelder bare på golvet fra der føttene til de som sitter i baksetet er og frem til det starter å skråe opp til torpedoveggen. Det er vel ikke lakk når det er såpass seigs som f.eks. gummi er det det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Under lakken sier du? Hmm, ikke sett noe sånt jeg.... Både i min og "LaStrada" sin så er det reint stål under. Men oppå derimot så lå det no seige greier som trolig skulle vært asfaltmatter en gang i tiden. Det er ikke sånn lyddemping på boks a? Sånn man sprayer utover og lakker over igjen? Eller rustbeskyttelse eller no sånt? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja sikkert noe tidligere eier har lagt på da, er ett tynt lag på kanskje 2mm, får vell bare pusse/slipedet vekk med stålbørst/vinkelsliper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg