EspenS Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Nå er det fryktelig lenge siden du har skrevet noe her Jesse! Hva skjer? Blei det annen motor? Har du bilen ennå? Så jo at du har fått deg en a4 å :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2009 Har bilen ennå,men ingen ny motor eller noe,pga. alt av penger går til Audien;) Men driver å fresher henne opp litt nå,skal lakke frontfangeren,kanalskjørtene og et par hjulbuelister.Så skal dekoren legges på igjen. Må jo se noenlunde grei ut;) Skal se om ikke jeg får lagt ut et par bilder etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merc190E2,3-16vturbo Skrevet August 10, 2009 Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Bildeeeeer!!!:d Siter 1986 Mazda 626 jordebil 1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger No turbo shit, but still no real power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 Da var gullet solgt videre til en ny eier:) Følte kansje det var på tide......at en ny ungdom fikk ta over å prøve å ta vare på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Solgt til haugesund eller? tror jeg så den her en dag Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet September 28, 2012 Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 Gammel tråd men spennende å lese alt som er skjedd og alt det arbeidet, men synd det ikke vises fram bilder nå da :( Men, er det noen som vet hvor bilen befinner seg nå? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2012 Bilen ble skrapet,levert til opphøgger av meg nå i høst,det bare var ikke mer igjen av karosseriet,desverre...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet November 19, 2012 Rapporter Share Skrevet November 19, 2012 neiiii, så kjipt :( jeg som hadde håpet å finne den en dag og muligens få kloa i den :'( var det mye rust på kaross da eller? ble styling, felger osv skrapet også?? :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg