Jesse Skrevet Mars 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 tatt på rudskogen 2004, det jeg tenkte når jeg så den var, Faen å tøff! fikk ikke noe bedre biler av bilen, gikk tilogmed en runde til etterpå, men fant den ikke igjen Må si det er litt artig å se bilen sin,forutenom på sine egne bilder :rolleyes: Om du ikke fikk en god nok titt på Rudskogen i September,så kan jeg meddele deg at jeg kjører ned til Årets første Gatebil-treff! Gatebil Vålerbanen :) Så om du dukker opp der, så har du muligheten på nytt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 fordi det heter jetta :) mente det var en vento jeg, lenge siden jeg har sett filmen kanskje, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 hvorfor sier dem jetta i filmen egentlig??? fordi i usa kalles vento for jetta :) siste modell som het jetta i europa var mk2'rn når jetta mk5 kommer ( eller har kommet ) skulle den visst kalles jetta i europa også ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 jesse : er det du som har bygget bilen? mente jeg så en prikk lik til salgs i sverige for en stund siden (?!?) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 fordi i usa kalles vento for jetta :) siste modell som het jetta i europa var mk2'rn når jetta mk5 kommer ( eller har kommet ) skulle den visst kalles jetta i europa også ! ok, å i norge er detta en jetta? hehe hvorfor ha to forskjellige navn da... forvirrende Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ok, å i norge er detta en jetta? hehe hvorfor ha to forskjellige navn da... forvirrende Fordi Jetta solgte sikkert bedre i USA enn i Europa f.eks? Så derfor var det ikke noe vits å markedsføre den med et helt nytt navn.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 jesse : er det du som har bygget bilen? mente jeg så en prikk lik til salgs i sverige for en stund siden (?!?) Bygd i sverige... Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Kjempefin bil! Mye arbeid er vel det første jeg tenker når jeg ser den.. hehe.. men det gjelder vel alle som pusler med bilen sin. Greit med sponsorer da... ikke akkurat cash flow her i gården værtfall... :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 ok, å i norge er detta en jetta? hehe hvorfor ha to forskjellige navn da... forvirrende det er en vento..men han velger sikkert og kalle det en jetta siden det er det den er kjent for i sammenheng med "the fats and the fuzzyuss" Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 mad rå bil! sett MYE på den på gatebil treffene jeg har vært på .. hehe.. Følger spent med på fortsettelsen! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Ja det ser lyst ut før den vålerturn? :rolleyes: Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Fet bil... Så den på rudskogen, gjennomført. Si hvordan motor du skal ha da! Original Golf GTI har vel heller aldri dratt av noe pølseskinn ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Fet bil... Så den på rudskogen, gjennomført. Si hvordan motor du skal ha da! Original Golf GTI har vel heller aldri dratt av noe pølseskinn ;) Motor må bare forbli et mysterium for dere lesere......og som sagt så må jeg regne nøye over hva dette lille stuntet mitt kommer til å koste.Har bare regnet sånn "grovt" over det. Men slik det ser ut for at det blir et motorbytte meget utenom det vanlige :rolleyes: hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg ville tippet på en 1.8T 16v? er iallefall det jeg ville valgt :) men det blir spennende å se om du har noe annet spennende på gang. tøff bil forresten. behold stickerene på, det er jo noe av det som gjør bilen spesiell! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 jeg ville tippet på en 1.8T 16v? er iallefall det jeg ville valgt :) men det blir spennende å se om du har noe annet spennende på gang. tøff bil forresten. behold stickerene på, det er jo noe av det som gjør bilen spesiell! Tippingen din er feil,sorry!Men en ting du har rett i er at det blir MEGET spennende.......hehe!Stickerne blir selfølgelig på.Takk for komplemanget!! Akkorat nå ser ikke bilen ut,er i en liten mekke-fase,skal se om ikke jeg får lagt ut noen bilder etterhvert! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg