Jesse Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Tippingen din er feil,sorry!Men en ting du har rett i er at det blir MEGET spennende.......hehe!Stickerne blir selfølgelig på.Takk for komplemanget!!Akkorat nå ser ikke bilen ut,er i en liten mekke-fase,skal se om ikke jeg får lagt ut noen bilder etterhvert! :rolleyes: Huff,mye arbeid med bilen for tiden.....men tror resultatet blir bra!Satt i resten av stereo'n idag.Meget fornøyd,skal bare investere i en ny sub,og bygge alt HELT ferdig......mye forandring på ting å tang i bagasjerommet :rolleyes: Ellers så skal jeg lakke alt av små-detaljer på nytt er ikke 100% førnøyd med resultatet sist. Så jeg har nok å gjøre før jeg legger på sommerdekka å ruller nedover til Gatebil Vålerbanen. Men jeg skal klare det.......? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 liker bilen din... nam Takker.......! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandt Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 en deilig bil detta ja :) kommer du på rudskogen i år æ? stå på videre!! thumpsup Siter *87' VW Jetta, endelig vw igjen :) *96' Peugeot 405 GTX (solgt) *85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt) *84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted) *85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hva har du egentlig gjort selv på bilen her? siden den var slik av utseende når du kjøpte den? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hva har du egentlig gjort selv på bilen her? siden den var slik av utseende når du kjøpte den? Den var ikke helt ferdig på utseende i mine øyne,men det er nå så. Jeg går inn for at bilen skal ligne den Originale så mye som det er mulig å la seg gjøre. Det var originalt interiør i den,understellet var ikke akkurat å skryte av! Stereo'n var helt okei,men ikke så fin som jeg ville ha den,vet hvordan ALT ser ut på utsiden og innsiden i den originale bilen. Og det er slik jeg vil ha det på min,noe vil jo selfølgelig ikke la seg gjøre da som motor.Blir vanskelig å få til samme motor,men skal prøve å se om ikke jeg får hentet ut like mye hestekrefter som den har.Blir litt custom på den,mine egne ideer for å få den enda litt råere og spesiell. Mye av dette kommer ikke til å skje for i juni måned,dvs at på Gatebil Rudskogen 9-11 juli.....?Vil bilen være rimelig ferdig,bortsett fra motor da dette er noe som man tar over vinteren og ikke på sommeren da det er høytid for biltreff!! Så.....hvorfor ikke motor nå i vinteren som har hvert........?Jo,pengemangel er årsaken til det. Men har vært i kontakt med vedkommende som eventuelt skal hjelpe meg med å bygge motor "prosjektet" mitt og han sier at det er ikke sikkert det lar seg gjøre,men vi skulle definitivt se godt over saken! :) :) :) :rolleyes: Var svaret tilfredstillende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Rå bil ja :) Håper jeg får se den på ett eller annet biltreff i løpet av sommeren :rolleyes: Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Den var ikke helt ferdig på utseende i mine øyne,men det er nå så.Jeg går inn for at bilen skal ligne den Originale så mye som det er mulig å la seg gjøre. Det var originalt interiør i den,understellet var ikke akkurat å skryte av! Stereo'n var helt okei,men ikke så fin som jeg ville ha den,vet hvordan ALT ser ut på utsiden og innsiden i den originale bilen. Og det er slik jeg vil ha det på min,noe vil jo selfølgelig ikke la seg gjøre da som motor.Blir vanskelig å få til samme motor,men skal prøve å se om ikke jeg får hentet ut like mye hestekrefter som den har.Blir litt custom på den,mine egne ideer for å få den enda litt råere og spesiell. Mye av dette kommer ikke til å skje for i juni måned,dvs at på Gatebil Rudskogen 9-11 juli.....?Vil bilen være rimelig ferdig,bortsett fra motor da dette er noe som man tar over vinteren og ikke på sommeren da det er høytid for biltreff!! Så.....hvorfor ikke motor nå i vinteren som har hvert........?Jo,pengemangel er årsaken til det. Men har vært i kontakt med vedkommende som eventuelt skal hjelpe meg med å bygge motor "prosjektet" mitt og han sier at det er ikke sikkert det lar seg gjøre,men vi skulle definitivt se godt over saken! :) :) :) :rolleyes: Var svaret tilfredstillende?? jepp... har ikke sånn før og etter bilder da? morro å se på :) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 mer: http://medlem.spray.se/notfastbutfurious/galleri.htm behold klistremerkene på ja! hehe... men er det han som har gjort dette? eller tidligere eier? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Backflipp Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 behold klistremerkene på ja! hehe... men er det han som har gjort dette? eller tidligere eier? Slik den er på bildet er det den tidligere eieren som har gjort men det er en del modifikasjoner som er gjort slik den ser ut nå iforhold til på det bildet. Tror nok han forteller mer :) Siter - AUDI 100 quattro x-BMW 320i m-tech -solgt x-MB 230E 2.3l -spiker x-MB 190E 2.0l -spiker x-Opel Ascona C luxus -spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 .Og det er slik jeg vil ha det på min,noe vil jo selfølgelig ikke la seg gjøre da som motor.Blir vanskelig å få til samme motor,men skal prøve å se om ikke jeg får hentet ut like mye hestekrefter som den har.QUOTE] Hvis du vil ha samme motor som den i filmen, så trenger du bare å kjøpe deg en 2E(2,0 ABA) motor 115hk og en Nos flaske.. Har sett bilder av motorommet av orginalen på Vortex forumet.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 mener at det var dette som var motor-rommet til den orginale.? eller tar jeg feil ..hmm og skal du ligne enda mer må du ha 1" større hjul for den orginale har 19" :S uff det må være et helvette og kjøre på Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 mener at det var dette som var motor-rommet til den orginale.? eller tar jeg feil ..hmm og skal du ligne enda mer må du ha 1" større hjul for den orginale har 19" :S uff det må være et helvette og kjøre på Vet jeg må ha 19" men de felgene produseres ikke lenger.Har vært i kontakt med produsent og han hadde 4stk slike felger igjen.Men de kostet SKJORTA,og er ganske så store.18" er mer en stort nok,får plass til 19" men jeg prioriterer andre ting foran felgene foreløbig. Motorn er ikke bare å kjøpe en 2.0l og sette i en NOS flaske B.T.i......hehe! For det første så er det en US jetta motor.Får tak i en sånn,er ikke noe stress sånnsett!Men er det noen som vet hva som EGENTLIG er gjort med den,for det vet jeg.Vet som sagt ALT om denne bilen!Kommer bilder fra det som jeg har gjort med bilen etterhvert,men ting er ikke gjort på 1,2,3 når det skal være 100% :) har demontert hele fronten,nå er det hekken som står for tur.Er begynt på bagasjerommet,skal se litt bedre ut.........!Deler av interiøret er på tur ut av bilen nå også.Så det skjer til stadigheter ting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe de orginale felgene som ble brukt i filmen ligger til salgs på ebay.com hehe men de kosta noe stygt mye.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 hehe de orginale felgene som ble brukt i filmen ligger til salgs på ebay.com hehe men de kosta noe stygt mye.. Har du en link til disse,har nettopp søkt på ebay,men kunne ikke finne de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Har du en link til disse,har nettopp søkt på ebay,men kunne ikke finne de! Sånn,idag har jeg fått gjort mye.Og resultatet ser ut til å ganske så bra :rolleyes: Fikk kjempegod hjelp fra jenta mi.Hadde nok ikke fådd gjort alt det som er blitt gjort idag uten hennes hjelp.Så all ros til Jenta Mi :) :) :) Så en dålig nyhet.........det ser desverre ikke ut som jeg kommer meg ned til Vålerbanen i Mai.. angry alle pengene mine går jo til å få bilen i stand! Men man skal aldri si ALDRI har jeg lært meg :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg