Gå til innhold

VW Vento The Fast & The Furious

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn,idag har jeg fått gjort mye.Og resultatet ser ut til å ganske så bra :rolleyes: Fikk kjempegod hjelp fra jenta mi.Hadde nok ikke fådd gjort alt det som er blitt gjort idag uten hennes hjelp.Så all ros til Jenta Mi :) :) :)

Så en dålig nyhet.........det ser desverre ikke ut som jeg kommer meg ned til Vålerbanen i Mai.. angry alle pengene mine går jo til å få bilen i stand!

Men man skal aldri si ALDRI har jeg lært meg :rolleyes:

Hva i all verden hjalp Renate til med?

Må komme meg utover å se en av de nærmeste dagene, pling meg i morgen kveld.. Jeg og Christian skal prøve å få ferdig steroen..

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden hjalp Renate til med?

Må komme meg utover å se en av de nærmeste dagene, pling meg i morgen kveld.. Jeg og Christian skal prøve å få ferdig steroen..

Hehe,hva hun hjalp til med får du se....om du/dere tar en tur utover seinere!

Men det kommer så å si til å bli en "NY" bil :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at jeg klarer å få deg til å lure....... :)

Er bare så synd at jeg sannsynligvis ikke kommer meg til Vålerbanen! angry

Det er sabla synd om du ikke får kommet altså.. har aldri sett den på treff og slikt. men gleder meg til å se maskinisten i den derrre.

"stå på, keep up the good work" sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sabla synd om du ikke får kommet altså.. har aldri sett den på treff og slikt. men gleder meg til å se maskinisten i den derrre.

"stå på, keep up the good work" sombrero

Vet er skikkelig KJIPT,men må vel ta det med en klype salt å heller stille på Rudskogen i begynnelsen av juli :rolleyes:

Om maskinen blir som jeg har tenkt,blir det ikke bare arti,men sinnsykt spennende,hehe!Får se om ikke jeg klarer å karre meg sorøver en gang i sommer før Rudskogen også!Bare for turen sin del........! sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gjett om jeg sto å måpet da du kom kjørende gjennom Tromsøs gater i fjor sommer! den bilen er bare sweet altså..

Takk for det!Kommer nok til tromsø flere ganger i sommer!

Er vel også på tide med en oppdatering angående bilen og fremgang!

Her har jeg demontert fronten,ingen lett operasjon.

S3010009.jpg

Fronfangeren slik den så ut,før jeg begynte å modifisere.

S3010022.jpg

Så er arbeidet i gang.

S3010028.jpg

Fortsatt i begynnelsen av prossesen.

S3010029.jpg

Her har jeg begynt å pusse fo r å få det slett å fint.

S3010003.jpg

God hjelp fra fruen :)

S3010001.jpg

Flotte greier,hehe :rolleyes:

AM031026w091.jpg

Tja,begynner nå på finpussen,så blir vel alt lakkert iløpet av uken......forhåpentlivis!!!

Fikk en aldri så liten bonus på jobb,så nå ser jeg en liten lys-åpning for Vålerbanen i Mai!! :) :) :) :) :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider