Gå til innhold

VW Vento The Fast & The Furious

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Er ikke så imponert over Mactac sin kvalitet, holder meg til 3M og KPMF, og at folien bobler etter 1/2 år er skuffende! etter 3-5 år kan bobler i profiler godtas...

Er heller ikke så imponert over mactac sin kvalitet.Men det får gå!

Fikke ikke bobler første gang det ble lagt på,det lå på i ca.1år.

Men det anbefales IKKE å ha avfetting på dekor som det er chrome i,spesielt ikke når du står ute i solskinn å vasker bilen.Det var der jeg gjorde feil,uhff.

Ja,ja man lærer av sine egne feil,er det ikke det man sier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er heller ikke så imponert over mactac sin kvalitet.Men det får gå!

Fikke ikke bobler første gang det ble lagt på,det lå på i ca.1år.

Men det anbefales IKKE å ha avfetting på dekor som det er chrome i,spesielt ikke når du står ute i solskinn å vasker bilen.Det var der jeg gjorde feil,uhff.

Ja,ja man lærer av sine egne feil,er det ikke det man sier?

kommer helt ann på hvilken krom folie man bruker det, bruker selv en amerikansk type (husker ikke navn) til 89,- kr kvadratmeteren, men skal man ha kvalitet så bruker man 3M sin chrom, men den har en heeeelt annen pris også, ca 700,- kr kvadratmeteren.

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer helt ann på hvilken krom folie man bruker det, bruker selv en amerikansk type (husker ikke navn) til 89,- kr kvadratmeteren, men skal man ha kvalitet så bruker man 3M sin chrom, men den har en heeeelt annen pris også, ca 700,- kr kvadratmeteren.

Hehe,chrome holder så lenge du ikke står ute steiksol med avfetting......!

Og jeg er veldig klar over at chrome vinyl er DYRT!!!!!!

Vet at 3M sin folie er av meget bra kvalitet,men det koster deretter også,og jeg har et budsjett å holde stortsett til en hver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahm oki...

Jeg skal til Piteå når det er drag der .. vet ikke når .. menne..

Sånn nå er fangerne levert inn til lakkering,har også bestillt interiør.Samt har jeg fådd igang et høvelig stort stereo-prosjekt......!Gleder meg til alt dette blir ferdig asså.Håper på at det endelige resultatet svarer sånn høvelig opp til forventningene jeg har til alt dette! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Fet bil du har der. Er bare en ting. Hvorfor airbrusher du ikke, i stedet for all vinylen. Er garantert billigere og får en feter look. Blir liksom litt renere. Slipper også dette med og være redd for at vinylen skal boble og slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet bil du har der. Er bare en ting. Hvorfor airbrusher du ikke, i stedet for all vinylen. Er garantert billigere og får en feter look. Blir liksom litt renere. Slipper også dette med og være redd for at vinylen skal boble og slike ting.

Legg heller inn komentarer under tråden min på Vento forumet!

Hvem airbrusher da evt pris????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...