Jesse Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er ikke så imponert over Mactac sin kvalitet, holder meg til 3M og KPMF, og at folien bobler etter 1/2 år er skuffende! etter 3-5 år kan bobler i profiler godtas... Er heller ikke så imponert over mactac sin kvalitet.Men det får gå! Fikke ikke bobler første gang det ble lagt på,det lå på i ca.1år. Men det anbefales IKKE å ha avfetting på dekor som det er chrome i,spesielt ikke når du står ute i solskinn å vasker bilen.Det var der jeg gjorde feil,uhff. Ja,ja man lærer av sine egne feil,er det ikke det man sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Ja,ja man lærer av sine egne feil,er det ikke det man sier? Det er nok sant at du lærer mye :fingers: Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Er heller ikke så imponert over mactac sin kvalitet.Men det får gå!Fikke ikke bobler første gang det ble lagt på,det lå på i ca.1år. Men det anbefales IKKE å ha avfetting på dekor som det er chrome i,spesielt ikke når du står ute i solskinn å vasker bilen.Det var der jeg gjorde feil,uhff. Ja,ja man lærer av sine egne feil,er det ikke det man sier? kommer helt ann på hvilken krom folie man bruker det, bruker selv en amerikansk type (husker ikke navn) til 89,- kr kvadratmeteren, men skal man ha kvalitet så bruker man 3M sin chrom, men den har en heeeelt annen pris også, ca 700,- kr kvadratmeteren. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liteglow Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 skal du på ACR i Juni dah ? tror du var der sist.. men husker ikke helt notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 skal du på ACR i Juni dah ? tror du var der sist.. men husker ikke helt notin Jeg var der sist,men skal nok ikke dit i Juni,da er det et annet biltreff som har større interesse hos meg.Bilsport En Dag På Strippen Piteå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 når var det du kjøpte bilen? Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 kommer helt ann på hvilken krom folie man bruker det, bruker selv en amerikansk type (husker ikke navn) til 89,- kr kvadratmeteren, men skal man ha kvalitet så bruker man 3M sin chrom, men den har en heeeelt annen pris også, ca 700,- kr kvadratmeteren. Hehe,chrome holder så lenge du ikke står ute steiksol med avfetting......! Og jeg er veldig klar over at chrome vinyl er DYRT!!!!!! Vet at 3M sin folie er av meget bra kvalitet,men det koster deretter også,og jeg har et budsjett å holde stortsett til en hver tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liteglow Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Jeg var der sist,men skal nok ikke dit i Juni,da er det et annet biltreff som har større interesse hos meg.Bilsport En Dag På Strippen Piteå! Ahm oki... Jeg skal til Piteå når det er drag der .. vet ikke når .. menne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Ahm oki...Jeg skal til Piteå når det er drag der .. vet ikke når .. menne.. Sånn nå er fangerne levert inn til lakkering,har også bestillt interiør.Samt har jeg fådd igang et høvelig stort stereo-prosjekt......!Gleder meg til alt dette blir ferdig asså.Håper på at det endelige resultatet svarer sånn høvelig opp til forventningene jeg har til alt dette! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikG Skrevet Mai 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fet bil du har der. Er bare en ting. Hvorfor airbrusher du ikke, i stedet for all vinylen. Er garantert billigere og får en feter look. Blir liksom litt renere. Slipper også dette med og være redd for at vinylen skal boble og slike ting. Siter Celica gt4 http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=14432 Starlet EP91, snart Glanza http://www.ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=29628&st=0&sk=t&sd=a&hilit=glanza Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2005 Fet bil du har der. Er bare en ting. Hvorfor airbrusher du ikke, i stedet for all vinylen. Er garantert billigere og får en feter look. Blir liksom litt renere. Slipper også dette med og være redd for at vinylen skal boble og slike ting. Legg heller inn komentarer under tråden min på Vento forumet! Hvem airbrusher da evt pris???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guljetta Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Legg heller inn komentarer under tråden min på Vento forumet!Hvem airbrusher da evt pris???? har du dekaltrimma bilen din eller?? Siter dont race if you cant win..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissanpower Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 he d sjett noke meir me bilen? Siter 92 BMW M5, 88 Chevy Suburban, 93 Omega 3000 24v,84 Opel Rekord 3 liter,87 Honda Accord 2,0 EX Gamlebiler 2x Omega, Pajero, Bmw 525 24v, 3x Opel Senator 3x Nissan Sunny Gti 3x Opel Rekord,Bmw e30 ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AleksanderR Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Den var stilig, den.. :) Siter VW Passat 1,9TDI 1998. Green! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Har sjedd ganske mye med bilen den siste tiden.Ligger en del bilder og slikt på stereo-tråden min. Er en av linkene i signaturen min!Sjekk den ut;) oppdateres jevnlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg