Gå til innhold

noe helt 460 greie

Ranger emnet

gizzmo

Anbefalte innlegg

hei har byttet motor å ledningsnett fra en 1995 mod volvo 460 og sett oppi en 1,7 turbo intercooler fra en 1990 mod men da eg starte den på ny merk at bilen va helt fin før vi begynte å skru.

da vi startet opp i den andre bilen har eg 0 trekkkraft og når du åpne spjelle fort daue den helt modt 0 i turtall mens når du åpner spjelle sakte går den opp modt turtallsperren. ka kan dette komme av ?? meg kjekt lekasje mellom turbo og innsug ingenting. (tennplugger er svarte å blaute) renska utav tomgansregulatoren men den va det heller ikke prøvd d meste men ikke noe forsjell i gangen på den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår