Gå til innhold

Gatebil Vålerbanen 20-22/5

Ranger emnet

Jesse

Anbefalte innlegg

Noen fra Nord-Norge som har planer om å kjøre ned til Gatebil Vålerbanen i slutten av mai.....?

Skal selv,men hadde vært gøy om det var fler av dere nord i landet som la turen nedover,og som man kunne slå følge med!Er ikke så lenge igjen nå,gleder meg sinnsykt mye til å få bilen med meg nedover på utstilling!

http://www.bilforumet.no/topic/62271-vw-vento-the-fast-the-furious/?do=findComment&comment=630125

Liten tråd om bilen min, si deres meninger....! thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, stemmer det! Holder til i Levanger, så det er ikke så veldig nord i landet at det gjør nå! Men det er jo eit stykke å kjør her i fra også!

Sorry,men aner ikke hvor Levanger er.....?hehe,men det er tvilsom noen som har lengre å reise enn meg.......ohff,skal tilbakelegge over 300mil på en helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjølpe min! Levanger ligg ca nord for Trondheim! Så heldigvis blir det ikke så langt å dra til meg da. :)

Du vet.......er man bil-intressert så er man det....!Var på Rudskogen i fjor for første gang,etter det lille besøket bestemte jeg meg for å legge turen til ALLE Gatebiltreffene i år!Skal også rulle helt ned til Bilsport Vålerbanen....!Mange som sier jeg ikke er riktig rett siden jeg ikke bruker ferie og fridager til å dra sydover..............DRA sydover sier bare jeg,er ikke halvparten så rått og morsomt der som på Biltreff!Min mening i allefall! :dude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det kortere å kjøre østerdalen da eller?

Jepp,tok den da jeg dro til Rudskogen sparte noen timer der!Så det er nok den greieste veien.Du vet ikke om flere som har tenkt seg nedover fra der i distriktet.....?Er jo så sinnsykt artig å kjøre flere stykker ilag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje man skal prøve den veien nedover da! Vill tro det er en del biler som skal nedover her i fra ja! Men det jeg ikke fått bekreftet enda da!

Er ikke helt sikker på når jeg kjører hærfra og når jeg treffer Levanger.......!Men som sagt det hadde vært skikkelig skoy å kjørt sammen med noen et stykke i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går an å kjøre mot Trondheim og Østerdalen derifra, om det ikke er jeg som surrer :S Evt møtes et sted på veien?

Tenkte dere å dra på torsdag eller fredags morgen? Må vel ta seg fri en dag på jobben tenker jeg ;D Hehe!

KOmmer garantert til å være fartskontroll et eller annet sted på veien nedover, om ikke flere, hehe :P

"How fast do you like it?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider