Jesse Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Noen fra Nord-Norge som har planer om å kjøre ned til Gatebil Vålerbanen i slutten av mai.....? Skal selv,men hadde vært gøy om det var fler av dere nord i landet som la turen nedover,og som man kunne slå følge med!Er ikke så lenge igjen nå,gleder meg sinnsykt mye til å få bilen med meg nedover på utstilling! http://www.bilforumet.no/topic/62271-vw-vento-the-fast-the-furious/?do=findComment&comment=630125 Liten tråd om bilen min, si deres meninger....! thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 jeg har planer om å dra nedover, bor kansje ikke så nord i landet men! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 jeg har planer om å dra nedover, bor kansje ikke så nord i landet men! :) Hvor holder du til da....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Medlem siden: Aug 2004 Sted: Levanger Innlegg: 18 Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Medlem siden: Aug 2004Sted: Levanger Innlegg: 18 hehe, stemmer det! Holder til i Levanger, så det er ikke så veldig nord i landet at det gjør nå! Men det er jo eit stykke å kjør her i fra også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 hehe, stemmer det! Holder til i Levanger, så det er ikke så veldig nord i landet at det gjør nå! Men det er jo eit stykke å kjør her i fra også! Sorry,men aner ikke hvor Levanger er.....?hehe,men det er tvilsom noen som har lengre å reise enn meg.......ohff,skal tilbakelegge over 300mil på en helg!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Å hjølpe min! Levanger ligg ca nord for Trondheim! Så heldigvis blir det ikke så langt å dra til meg da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Å hjølpe min! Levanger ligg ca nord for Trondheim! Så heldigvis blir det ikke så langt å dra til meg da. :) Du vet.......er man bil-intressert så er man det....!Var på Rudskogen i fjor for første gang,etter det lille besøket bestemte jeg meg for å legge turen til ALLE Gatebiltreffene i år!Skal også rulle helt ned til Bilsport Vålerbanen....!Mange som sier jeg ikke er riktig rett siden jeg ikke bruker ferie og fridager til å dra sydover..............DRA sydover sier bare jeg,er ikke halvparten så rått og morsomt der som på Biltreff!Min mening i allefall! :dude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 ingen ting er som biltreff! Det er bare helt rått! Var på et lite streetmeet i trondheim i dag! Arti å begynne å få i gang noe igjenN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg skal nedover på Våler, kjører Røros og Østerdalen nedover :D Blir syko rått der :D Har en del naboer som skal nedover også! Kan gjerne kjøre sammen :):):) Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Blir det kortere å kjøre østerdalen da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Blir det kortere å kjøre østerdalen da eller? Jepp,tok den da jeg dro til Rudskogen sparte noen timer der!Så det er nok den greieste veien.Du vet ikke om flere som har tenkt seg nedover fra der i distriktet.....?Er jo så sinnsykt artig å kjøre flere stykker ilag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirhaak Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kansje man skal prøve den veien nedover da! Vill tro det er en del biler som skal nedover her i fra ja! Men det jeg ikke fått bekreftet enda da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kansje man skal prøve den veien nedover da! Vill tro det er en del biler som skal nedover her i fra ja! Men det jeg ikke fått bekreftet enda da! Er ikke helt sikker på når jeg kjører hærfra og når jeg treffer Levanger.......!Men som sagt det hadde vært skikkelig skoy å kjørt sammen med noen et stykke i allefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Tror det går an å kjøre mot Trondheim og Østerdalen derifra, om det ikke er jeg som surrer :S Evt møtes et sted på veien? Tenkte dere å dra på torsdag eller fredags morgen? Må vel ta seg fri en dag på jobben tenker jeg ;D Hehe! KOmmer garantert til å være fartskontroll et eller annet sted på veien nedover, om ikke flere, hehe :P Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg