partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Bare lurte på når folk setter på sommerdekk her jeg.. Jeg har så sinnsykt lyst å få på de nye felgene nå at jeg sprekker snart.. En ting til.. Noen som vet om en litt "tykk" lakk man kan bruke på kalipperne? Jeg må lakke de, men gidder ikke ta de av før jeg gjør det.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg kommer til å vente til rundt 15 April, men det er jo fordi jeg forhåpentligvis kjøper nye felger da.. Vanligvis pleier jeg å legge om første uka i april, da man stort sett er garantert at det ikke blir minusgrader på nettene. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 mmh, har også lyst å slenge på sommerdekk nå, men er ennå etpar meter snø her :( regner med det går ut i mai før jeg kan skifte :( og kaliper lakk, jeg kjøpte slik spray-lakk på bilextra, funket glimmers det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Bare lurte på når folk setter på sommerdekk her jeg..Jeg har så sinnsykt lyst å få på de nye felgene nå at jeg sprekker snart.. En ting til.. Noen som vet om en litt "tykk" lakk man kan bruke på kalipperne? Jeg må lakke de, men gidder ikke ta de av før jeg gjør det.. Her som eg bor er folk begynnt å legge om... eg legger om neste uke... fristen er vel 1 april i år... uten om i nord da... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Joda funker med sånn spraylakk.. Men som sagt gidder jeg ikke ta av kalipperne for å lakke dem. Og når jeg prøvde sånn lakk tidligere med fargen gul.. da dekte det ikke... gjennomsiktig på en måte. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Joda funker med sånn spraylakk.. Men som sagt gidder jeg ikke ta av kalipperne for å lakke dem.Og når jeg prøvde sånn lakk tidligere med fargen gul.. da dekte det ikke... gjennomsiktig på en måte. ma vel lakke sinsjukt mangen strøk... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Joda funker med sånn spraylakk.. Men som sagt gidder jeg ikke ta av kalipperne for å lakke dem.Og når jeg prøvde sånn lakk tidligere med fargen gul.. da dekte det ikke... gjennomsiktig på en måte. Ristet du boksen lenge nok, slik at lakken fikk blandet seg godt? Ellers så kan det hende at det er noe galt med lakken, at den er blandet feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Når er fristen for å legge om til sommerdekk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg har satt på sommer dekka nå:) For bare håpe det ikke blir mer frost. Når det gjelder maling av kalipparene så har jeg brukt hammerite lakk. Det holder overraskende bra. Den er jo nåkså tykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Når er fristen for å legge om til sommerdekk? Første april så lenge du ikkje bor i Nord... Informasjon fra Statens Vegvesen om piggdekk og kjettinger! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg har satt på sommer dekka nå:) For bare håpe det ikke blir mer frost. Når det gjelder maling av kalipparene så har jeg brukt hammerite lakk. Det holder overraskende bra. Den er jo nåkså tykk. får du den lakken i fleire farga? kor kjøpte du da? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du får lakken i fleire farga ja. Jeg kjøpte den på en Coop butikk har også sett den på forskjellige bensinstasjoner og bilrekvisita butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Du får lakken i fleire farga ja. Jeg kjøpte den på en Coop butikk har også sett den på forskjellige bensinstasjoner og bilrekvisita butikker. men da e sånn lakk boks sant... sånn så du bruke pensel?? Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja du må bruke pensel, men det syntest jeg er greit da slipper jeg og dekke til så mye og det blir ikke så verst resultat heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja du må bruke pensel, men det syntest jeg er greit da slipper jeg og dekke til så mye og det blir ikke så verst resultat heller. hørres bra ut... takk for tips/hjelp.. Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg