R_Style Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 det ble rått ^vello...! en helt annen bil med en gang! thumpsup fikk tak i felger til bilen min i går j, 17" CSA Gladiator med TOYO PROXES dekk... slenger med ett bilde av felgene...! får felgene forhåpentligvis fredagen eller rett over helga, gjett om j gleder meg...! :titties: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 De va skikkelig stilige! Gleder meg til bilder=) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 takker...! skal slenge opp ett bilde så fort de har blitt montert på bilen! :) har du forresten noen flere bilder av bilen din med felgene på? vil se flere bilder av bilen din med felgene på! :titties: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Siden det var eg så tok bilder av bilen til ^Vello så har eg endel bilder så eg kan legge opp for han...Håper det går fint for deg ^Vello :) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 takk så mye JørgenT...! nå fikk j enda mer lyst til å få på sommer-felgene!! :D søren at tia går så sakte når man venter på noe, ihvertfall er det kjett å vente når de andre har lagt om til fete sommerfelger og j triller rundt med "Fancy" hjulkapsler for å skjule de stygge rustne 14" stålfelgene mine... arrrrghhhh, j vil ha sommerfelga mine nååååååååååå! notin Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Jada, nå er det bra greier=) Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 ikke klag dere, her har vi ennå etpar meter snø mange plasser, og gode minus grader om kveldene. og kommer garantert mere snø iløpet av april, såeh.... ARGH :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 på mandags formiddagen kommer felgene mine!! gjett om j gleder meg!! :titties: skal bli godt og ikke minst mye penere med 17" felger enn de rustne stålfelgene som sitter på... slenger opp et bilde i denne tråden med bilde av felgene påmontert... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 nice,,du må slenge opp bilde når du har fått dem på! Her er et par bilder av de på : Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Her er et par bilder av de på : Må bare si at det der ble skikkelig strøkent!! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du sitter inne med en forholdsvis strøken bil der... Sweet Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du sitter inne med en forholdsvis strøken bil der... Sweet WhipwOut: litt offtopic, men var det bilen din j så på hydro texaco i stangeveien på hamar for noen dager siden? satt ihvertfall ingen i bilen når j passerte der... tror også j har sett deg litt nord for biri langs E6`n for noen uker siden også, du var på veg sørover... hvis det var deg da... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WhipeOut Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 WhipwOut: litt offtopic, men var det bilen din j så på hydro texaco i stangeveien på hamar for noen dager siden? satt ihvertfall ingen i bilen når j passerte der... tror også j har sett deg litt nord for biri langs E6`n for noen uker siden også, du var på veg sørover... hvis det var deg da... Hvis bilen min var på Hamar for noen dager siden, da tror jeg noen har lånt den. Jeg befinner meg stort sett på strekningen mellom Lillehammer og Trondheim. Skole på Lillehammer, folkeregistrert i Trondheim... Siter 1988 Toyota Celica 2.0 GT ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ x- 1997 Nissan Primera GX 2.0 Turbo (GTi-R) x- 1986 Toyota Corolla DX 1,3 12v (Vinter bil det!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Du sitter inne med en forholdsvis strøken bil der... Sweet Takktakk :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hvis bilen min var på Hamar for noen dager siden, da tror jeg noen har lånt den. Jeg befinner meg stort sett på strekningen mellom Lillehammer og Trondheim. Skole på Lillehammer, folkeregistrert i Trondheim... får da ikke håpe at den tok turen dit selv... :rolleyes: hehe da var det en som var prikk lik ihvertfall... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg