Mew Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Har kjørt med sommerdekk på Ligthningen i en uke... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ahh så hammerite funker ja. Da skal jeg gå til innkjøp av en boks sånn. Det jeg brukte var en kalipperlakk.. rista godt ja.. men gult er vistnok ikke kult :P Jaja blir svart denna gangen! Piggdekk må av første mandag etter annen påskedag. Kjøpte meg nye felger på mandag jeg.. fytti å jeg gleder meg til å få de på.. bare lakke kalipperne først.. syntes litt bedre med de felga gitt :P Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ahh så hammerite funker ja.Da skal jeg gå til innkjøp av en boks sånn. Det jeg brukte var en kalipperlakk.. rista godt ja.. men gult er vistnok ikke kult :P Jaja blir svart denna gangen! Piggdekk må av første mandag etter annen påskedag. Kjøpte meg nye felger på mandag jeg.. fytti å jeg gleder meg til å få de på.. bare lakke kalipperne først.. syntes litt bedre med de felga gitt :P rød er ein heftig kalipperfarge... men da spørs sikkert ka farge bilen er.. min er svart og eg skal ha røde kalippere... de er jo svarte orginalt... ka felger har du kjøpt... har du bilde? kjekt med felger.. primeraen er min første bil... og dette er første gang eg kjøper felger.. gleder meg til de kommer på... de har komt til dekksenteret.,. men venter på senkesettet... tirsdag eller onsdag... gleder meg!!! Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja rødt er kult det.. Men jeg har blå bil med sorte detaljer. Derfor tenkte jeg å ta resten i samme farger :) badboylook... Disse felgene ligger nå å venter på å bli skrudd på! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Ja rødt er kult det..Men jeg har blå bil med sorte detaljer. Derfor tenkte jeg å ta resten i samme farger :) badboylook... Disse felgene ligger nå å venter på å bli skrudd på! Heftig!!! :) Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Fete felger ja! Har du solgt de du har på avataren din partypulp? Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Takktakk. Jupp de felgene ble faktisk solgt samme dag jeg kjøpte de nye :) Nyhusern kommer til å trille på fine vinterhjul framover :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nyhusern Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Stemmer det... på 144 bilen min... Takktakk.Jupp de felgene ble faktisk solgt samme dag jeg kjøpte de nye :) Nyhusern kommer til å trille på fine vinterhjul framover :) Siter How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har fått på 17" Inter Active Space felger nå, men 215/40 Tyfoon dekk. Lakka kalipperne røde med kalipperlakk fra Bilextra (anbefales). Jeg dekket til bremseskiven og annet som ikke skulle lakkes, med maskerings/frysetape. Har bare lakka kalipperne på forhjulene, for jeg trenger en ny boks til de bak. Bilder kommer. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Har fått på 17" Inter Active Space felger nå, men 215/40 Tyfoon dekk. Lakka kalipperne røde med kalipperlakk fra Bilextra (anbefales). Jeg dekket til bremseskiven og annet som ikke skulle lakkes, med maskerings/frysetape. Har bare lakka kalipperne på forhjulene, for jeg trenger en ny boks til de bak.Bilder kommer. få se bilder....!! :titties: driver å funderer på de samme felgene som du har kjøpt deg... syns de er ganske pene...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jepp, det ble ganske rått kan du sei=) Har ikke digitalt kamera nå..Men det kommer.. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Ja rødt er kult det..Men jeg har blå bil med sorte detaljer. Derfor tenkte jeg å ta resten i samme farger :) badboylook... Disse felgene ligger nå å venter på å bli skrudd på! nice,,du må slenge opp bilde når du har fått dem på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Jepp, det ble ganske rått kan du sei=)Har ikke digitalt kamera nå..Men det kommer.. det høres bra ut ^Vello! gleder meg til bildene kommer!! :titties: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 nice,,du må slenge opp bilde når du har fått dem på! Kommer bilder om en uke eller to.. nettopp ferdig å modde nye grillen og frontfangern nå også. + at jeg har fått lakket opp bakluka :) null rust nå! Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Her er bilder av sommerfelgene mine på bilen. Her er også Laguna lippa montert. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg