Gå til innhold

Sommerdekk ?

partypulp

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ahh så hammerite funker ja.

Da skal jeg gå til innkjøp av en boks sånn.

Det jeg brukte var en kalipperlakk.. rista godt ja.. men gult er vistnok ikke kult :P

Jaja blir svart denna gangen!

Piggdekk må av første mandag etter annen påskedag.

Kjøpte meg nye felger på mandag jeg.. fytti å jeg gleder meg til å få de på.. bare lakke kalipperne først.. syntes litt bedre med de felga gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh så hammerite funker ja.

Da skal jeg gå til innkjøp av en boks sånn.

Det jeg brukte var en kalipperlakk.. rista godt ja.. men gult er vistnok ikke kult :P

Jaja blir svart denna gangen!

Piggdekk må av første mandag etter annen påskedag.

Kjøpte meg nye felger på mandag jeg.. fytti å jeg gleder meg til å få de på.. bare lakke kalipperne først.. syntes litt bedre med de felga gitt :P

rød er ein heftig kalipperfarge... men da spørs sikkert ka farge bilen er.. min er svart og eg skal ha røde kalippere... de er jo svarte orginalt... ka felger har du kjøpt... har du bilde? kjekt med felger.. primeraen er min første bil... og dette er første gang eg kjøper felger.. gleder meg til de kommer på... de har komt til dekksenteret.,. men venter på senkesettet... tirsdag eller onsdag... gleder meg!!!

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått på 17" Inter Active Space felger nå, men 215/40 Tyfoon dekk. Lakka kalipperne røde med kalipperlakk fra Bilextra (anbefales). Jeg dekket til bremseskiven og annet som ikke skulle lakkes, med maskerings/frysetape. Har bare lakka kalipperne på forhjulene, for jeg trenger en ny boks til de bak.

Bilder kommer.

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått på 17" Inter Active Space felger nå, men 215/40 Tyfoon dekk. Lakka kalipperne røde med kalipperlakk fra Bilextra (anbefales). Jeg dekket til bremseskiven og annet som ikke skulle lakkes, med maskerings/frysetape. Har bare lakka kalipperne på forhjulene, for jeg trenger en ny boks til de bak.

Bilder kommer.

få se bilder....!! :titties:

driver å funderer på de samme felgene som du har kjøpt deg... syns de er ganske pene...! :)

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider